پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۸۰۷
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۷
سرمربی تیم ملی شنا گفت: اگر برنامه‌هایی که ریخته شده را اجرایی کنیم سهمیه المپیک را کسب خواهیم کرد.

شعارسال: تمرینات تیم ملی شنا همچنان در استخر قهرمانی آزادی برگزار نمی‌شود و ملی‌پوشان در سرعین مشغول تمرین هستند.

خشایار حضرتی در خصوص اینکه چرا شناگران موفق به حضور در استخر قهرمانی آزادی نشدند، گفت: به ما اعلام شده کارهای اداری در حال انجام است، بنابراین هیچ‌کس نمی‌تواند وارد استخر شود. ملی‌پوشان در سرعین مشغول تمرین هستند و سپس به تهران برمی‌گردند.

وی در خصوص اینکه ملی‌پوشان شنا می‌توانند سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به دست آورند، اظهار کرد: در مرحله اول ما باید مسابقات قهرمانی جهان را با موفقیت پشت‌سر بگذاریم. لازم است رکوردهای مورد نیاز برای ورودی این مسابقات را که مرداد در کره جنوبی برگزار می‌شود را کسب کنیم. سپس گام‌های بعدی را برای کسب امتیازات لازم برداریم.

سرمربی تیم ملی شنا خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای کسب موفقیت انجام شده ولی باید به مرحله اجرا برسد. با توجه به اینکه هزینه سفرهای برون مرزی افزایش پیدا کرده و بودجه فدراسیون کم شده، شرایط برای حضور ملی‌پوشان در مسابقات انتخابی دشوار شده است. در اواخر خرداد و اوایل تیر مسابقات اپن در کرواسی برگزار می‌شود و بچه‌ها در آنجا می‌توانند با ثبت رکوردهای مناسب مجوز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و المپیک را کسب کنند.

وی افزود: پس از مسابقات قهرمانی جهان رقابت‌های رده‌های سنی آسیا را اوایل مهر در هند داریم و تلاش خواهیم کرد تا در آن رقابت‌ها نیز موفق باشیم. اگر حمایت مالی لازم از تیم ملی شنا شود، شانس کسب سه تا چهار سهمیه المپیک را داریم.

حضرتی درباره اینکه کدام‌ یک از شناگران می‌تواند سهمیه المپیک را کسب کند، تصریح کرد: مهدی انصاری در ۱۰۰ متر پروانه، بنیامین قره حسنلو در ۵۰ متر آزاد، سینا غلامپور در ۱۰۰ متر و علیرضا یاوری در ۲۰۰ متر آزاد این شانس را دارند تا بتوانند سهمیه المپیک را کسب کنند، البته نفرات دیگری را هم داریم که اگر بتوانند تا یک سال آینده به بلوغ کامل فنی برسند، می‌توانند رکوردهایی ثبت کنند که احتمال حضور آنها در المپیک را افزایش دهد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 25اردیبهشت1398 ، کدخبر: 381227: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین