پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۰۳۷
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴
در حالی که معاون ورزشی باشگاه استقلال به بازیکنان اولتیماتوم داده بود تا در اردوی این تیم حاضر شوند، هیچکدام از بازیکنان به محل اردوی آبی‌پوشان نرفتند.

شعار سال: بازیکنان استقلال پس از تمرین دیروز (چهارشنبه) خود به دلیل این که مدیران استقلال نتوانستند به قول‌هایشان عمل کنند و تنها با دادن چک به برخی بازیکنان سعی در حل و فصل موقتی بحران مالی استقلال داشتند، به اردوی این تیم برای بازی امروز با سپیدرود نرفتند.

در این بین علی خطیر، معاون ورزشی استقلال همان دیروز به هتل رفت و از بازیکنان خواست تا به هتل بیایند ولی آن‌ها به اردو نرفتند تا معاون ورزشی استقلال هم دست خالی هتل را ترک کند.

با توجه به این که استقلال ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف سپیدرود می‌رود، باید دید که بازیکنان به اردو می‌آیند یا اینکه از خانه‌هایشان به ورزشگاه آزادی می‌روند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ 26 اردیبهشت 98، کد مطلب: 477423: www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین