پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۱۷
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی گفت: حمید سوریان مشغول درمان و فیزیوتراپی است و هیچ مشکلی برای حضور در بازیهای المپیک ندارد.

شعارسال: تورج ملک محمدی با بیان اینکه سوریان دچار مصدومیت سنگین وخاصی نشده اظهار داشت: سوریان بلافاصله بعد از احساس ناراحتی از ناحیه گردن مورد درمان و فیزیوتراپی قرار گرفت و خوشبختانه مشکل خاصی ندارد.

وی با ابراز امیدواری به آغاز دوباره تمرینات آماده سازی سوریان افزود: او می تواند بعد از انجام درمان لازم دوباره تمرینات عادی و همیشگی خود را آغاز کند و خوشبختانه مشکل خاصی برای ادامه روند آماده سازی خود ندارد.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی در خاتمه گفت: مصدومیت جزئی از ورزش کشتی است و بروز این اتفاقات در طول برپایی اردوهای آماده سازی مساله عجیب و خاصی نیست. البته سوریان باید طی روزهای اخیر با احتیاط بیشتری تمرین کند تا این مشکل تشدید نشود. سوریان یک کشتی‌گیر نابغه و حرفه ای است که روزهای سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشته و به این سادگی ار میدان به در نخواهد شد.

مرد هفت مداله كشتی فرنگی جهان و المپیک در آستانه بازیهای المپیك ۲۰۱۶ ریو در جریان تمرینات آماده سازی دچار مصدومیت شد که خوشبختانه این مساله زیاد جدی نیست و او می تواند همچنان به عنوان امید اول کشت ایران در المپیک به میدان برود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 8 تیر 1395، کدمطلب: 3696888 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین