پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۶۶۱
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری از بازگشت نهاد مطالعات به عنوان نهاد ناظر بر اجرای طرح جامع تهران با مشارکت شورای عالی شهرسازی، شهرداری تهران و شورای شهر تهران خبر داد.

شعار سال: فرزانه صادق مالواجرد در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران در نوسازی محله سیروس پایتخت گفت: در طرح جامع شهر تهران مصوب سال ۸۶ شورای عالی شهرسازی و معماری وجود نهاد مطالعات پیش بینی شده بود که این نهاد علاوه بر پایش و رصد اجرای طرح جامع، بر تهیه طرح‌های موضعی نیز نظارت می‌کرد.

وی افزود: اما در سال ۸۹ از سوی شورای عالی شهرسازی وقت این نهاد مشترک میان وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران از طرح جامع پایتخت حذف شد که سبب بروز ناهمگونی‌های متعددی در طرح‌های موضعی و تفصیلی ذیل طرح جامع شهر تهران شد.

مالواجرد ادامه داد: با پیگیری‌های شهرداری تهران و وزارت راه و شهرسازی پیش نویس ایجاد نهاد مشابهی میان وزارت راه و شهرسازی، شورای شهر تهران و شهرداری تهران تهیه شده و امروز سند ایجاد این نهاد به امضای هر سه طرف رسید.

دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری تصریح کرد: این نهاد علاوه بر ایجاد هماهنگی میان سه دستگاه اصلی متولی حوزه شهرسازی در پایتخت، دسترسی آزاد شهروندان را به آنچه درباره تهران تصمیم گیری می‌شود، فراهم خواهد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 28 اردیبهشت 98، کد مطلب: 4619962: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین