پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۷۲۸
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰
شهردار اصفهان گفت: هفته‎نامه صدا هیچ ارتباطی با شهرداری اصفهان ندارد، شهرداری مشاورانی دارد اما مشاور کارمند رسمی شهرداری نیست.

شعارسال: قدرت‌اله نوروزی اظهارکرد: هفتهنامه صدا هیچ ارتباطی با شهرداری اصفهان ندارد، شهرداری مشاورانی دارد اما مشاور کارمند رسمی شهرداری نیست.

شهردار اصفهان گفت: شهرداری مسؤول این که مشاور در جای دیگری کاری انجام بدهد نیست.

وی در پاسخ به درخواست خبرنگار مبنی بر اعلام موضع نسبت به اقدام این نشریه در ترس‌فروشی به مردم عنوان کرد: خیلی در جریان جزئیات موضوع نیستم و در آن زمان ایران نبودم اما بعید می‌دانم این افراد دنبال ایجاد ترس از جنگ با آمریکا باشند چرا که خودشان اهل جنگ بوده‌اند.

21 اردیبهشت ماه بود که پس از بالا گرفتن انتقادها از تیتر و عکس جلد هفته‌نامه «صدا» در به تصویر کشیدن ترس از حضور نیروهای آمریکایی در خلیج فارس، نهایتاً منجر به توقیف این نشریه و احضار مدیر مسؤول آن به دادسرای فرهنگ و رسانه شد.

امروز اما پس از وعده رئیس قوه‌قضاییه برای کوتاه شدن مدت توقیف نشریات و رسانه‌ها در کنار رسیدگی دقیق به پرونده اتهامات مدیران مسؤول متخلف؛ علی مجتهدزاده، وکیل دادگستری در توییتر خود از رفع توقیف هفته نامه صدا خبر داد و نوشت: «همین امروز که با مساعدت مسؤولان عالی قضائی و بالاخص سرپرست محترم دادسرای فرهنگ و رسانه دستور رفع توقیف هفته نامه صدا صادر شد، تفهیم اتهام تبلیغ علیه نظام در سی و هشت بند به جناب راعی مدیرمسئول هفته نامه انجام شد».

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 4خرداد1398 ، کدخبر: 13980304000253: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین