پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۵۳۲
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش بادهای 120 روزه در شمال استان سبب شد تا در شبانه روز گذشته غلظت ذرات معلق در هوای زابل به 402 میکروگرم بر مترمکعب معادل سه برابر حد مجاز برسد.

شعارسال: رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش بادهای 120 روزه در شمال استان سبب شد تا در شبانه روز گذشته غلظت ذرات معلق در هوای زابل به 402 میکروگرم بر مترمکعب معادل سه برابر حد مجاز برسد.

محمود دیانتی اظهار کرد: تا این لحظه بیشینه سرعت وزش باد ثبت شده در ایستگاه هواشناسی زابل به 26 متر بر ثانیه یعنی 94 کیلومتر بر ساعت رسید و گردوغبار حاصل دید افقی را در محدوده فرودگاه زابل به 6000 متر کاهش داده است.

وی ادامه داد: هم اکنون سرعت وزش باد در زابل 47 کیلومتر بر ساعت است که دید افقی را به 7000 متر کاهش داده است.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در سایر شهرهای شمالی استان نظیر زهک نیز همچنان وزش باد ادامه دارد به طوریکه سرعت وزش باد در آخرین گزارش دریافتی از ایستگاه زهک 36 کیلومتر بر ساعت گزارش شده که گردوغبار حاصل دید را به 6000 متر کاهش داده است.

دیانتی خاطرنشان کرد: بر اساس خروجی مدل های پیش‌یابی همچنان وزش باد و گردوخاک در شمال استان ادامه دارد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 8خرداد 1398 ، کدخبر:13980308000423 ،www.farsnews.com/sistan-baluchestan

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین