پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۴۱۸
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
رئیس گروه هشدار و پیش‌بینی اداره هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز بیشینه سرعت وزش باد همراه با گرد و خاک در زابل به 97 کیلومتر در ساعت رسید.

شعارسال: رئیس گروه هشدار و پیش‌بینی اداره هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز بیشینه سرعت وزش باد همراه با گرد و خاک در زابل به 97 کیلومتر در ساعت رسید.

علی ملاشاهی امروز در زاهدان اظهار کرد: صبح امروز بیشینه سرعت وزش باد همراه با گرد و خاک در زابل به 97 کیلومتر در ساعت رسید و دید افقی را در محدوده فرودگاه این شهر به 1500 متر کاهش داد.

رئیس گروه هشدار و پیش‌بینی اداره هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: علاوه بر زابل در سایر شهرستان‌های شمال استان از جمله در زاهدان و برخی نواحی مرکزی باد شدید و گردوخاک سبب کاهش شدید کیفیت هوا شد و دید افقی را در محدوده فرودگاه زاهدان به 800 متر کاهش داد.

وی با بیان اینکه امروز و فردا همچنان وزش باد شدید ادامه دارد، گفت: روز پنج‌شنبه قدری از شدت وزش باد کاسته اما پیش‌بینی می‌شود باد تا اواسط هفته آینده در شمال و نوار شرقی سیستان و بلوچستان جریان داشته باشد.

ملاشاهی با بیان اینکه امروز غلظت ریزگردها در سیستان به 20 برابر حد مجاز رسید گفت: میزان بارندگی مورخ 98/02/03 تا ساعت 19:30 نیز در زهک 3.6، هیرمند 2.8، محمد شاهکرم1.5، ژاله ای 1.5، شهرک گلخانی 1، بنجار 0.5، چرک 1.5، تیمور آباد 1، فرودگاه زابل 0.4 و نصرت‌آباد 2.5 ثبت شده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار :4 اردیبهشت 1398 ، کدخبر13980204000338  :www.farsnews.com ،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین