پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۰۹۹
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
اولین نشست هم اندیشی محیط زیست با ائمه جمعه، دانشگاهیان و فرهیختگان با محوریت مدیریت بحران منابع آب و گردو غبار در منطقه سیستان برگزار شد.

شعارسال: مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان بلوچستان از برگزاری نشست هم اندیشی محیط زیست استان با ائمه جمعه و جماعات، فرهیختگان، دانشگاهیان و سازمان های مردم نهاد در سیستان خبر داد.

وحید پورمردان گفت: مشکلات زیست محیطی امروز و فردای منطقه سیستان باید عالمانه حل شود، زیرا مواجهه غیرعلمی و غیرمدبرانه با مشکلات موجب پیچیده و افزون شدن آنها خواهد شد.

وی ادامه داد: در حقیقت محیط زیست یک حوزه فرابخشی است و فقط متعلق به سازمان محیط زیست نیست؛ بلکه همه صاحب نظران و مردم باید در حل این مشکلات و معضلات در کنار هم حرکت کنند.

وحید پورمردان افزود: در همین راستا اولین نشست هم اندیشی ائمه جمعه و جماعات و فرهیختگان دانشگاهی با محوریت بررسی کمبود منابع آبی و گرد و غبار منطقه سیستان با حضور ائمه جمعه و جماعات شهرهای حوزه سیستان، اعضای هیئت علمی دانشگاهها، مسئولین ادارات ذیربط، فرهیختگان، صاحب نظران و نمایندگان سازمان های مردم نهاد در سالن جلسات اداره حفاظت محیط زیست شهرستان زابل برگزار شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 4آذر1397 ، کدخبر: 13970904000089: www.sistan-baluchestan.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین