پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۵۶۶
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
استاندار هرمزگان تاکید کرد: همه ما باید با همکاری یکدیگر نهضت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای ارتقای سلامت و کنترل و پیشگیری از بیماری ها را در جامعه ترویج کنیم تا از این طریق سلامت مردم افزایش یابد.

شعارسال: استاندار هرمزگان تاکید کرد: همه ما باید با همکاری یکدیگر نهضت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای ارتقای سلامت و کنترل و پیشگیری از بیماری ها را در جامعه ترویج کنیم تا از این طریق سلامت مردم افزایش یابد.

 دکتر فریدون همتی در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان هرمزگان، ساخت بیمارستان های جدید را یکی از موضوعات مهم و ضروری برای این استان برشمرد و عنوان کرد: در این راستا باید سه مقوله تسریع در روند ساخت بیمارستان ها، تامین تجهیزات آنها از طریق وزارت بهداشت و همچنین تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای این بیمارستان ها مدنظر قرار گرفته و پیگیری شود.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم دیگر برای استان نیز ایجاد دو دانشکده علوم پزشکی در شرق و غرب هرمزگان است که باید دریافت مجوزهای آن و راه اندازی این دانشکده ها به طور جدی مورد پیگیری قرار گیرد.

استاندار هرمزگان در ادامه بر لزوم توجه جدی به ارتقاء سلامت جامعه و کنترل و پیشگیری از بیماری ها تاکید کرد و بیان داشت: باید در این راستا از تمامی ظرفیت ها از جمله رسانه ملی و همچنین تریبون های نماز جمعه جهت بیان اهمیت سلامت و آگاهی رسانی در این حوزه بهره ببریم.

وی گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها نیز می توانند در راستای اطلاع رسانی در زمینه ارتقای سلامت نقش مهمی داشته باشند و از طریق کلاس های درس این موارد به اطلاع دانش‌آموزان و دانشجویان برسد.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: همه ما باید با همکاری یکدیگر نهضت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای ارتقای سلامت و کنترل و پیشگیری از بیماری ها را در جامعه ترویج کنیم تا از این طریق سلامت مردم افزایش یابد و هزینه درمان نیز کاهش پیدا کند.

همتی اظهار داشت: طرح ملی کنترل فشار خون نیز از جمله طرح‌های مهم در راستای کنترل و پیشگیری از بیماری‌هاست که نهضت اطلاع‌رسانی در این عرصه نیز باید به خوبی ایفای نقش نماید.

وی خاطرنشان کرد: با ارتقاء سطح سلامت و پیشگیری از بیماری ها، در همه ابعاد شاهد توسعه خواهیم بود و اطلاع رسانی دقیق در این راستا نقش مهمی دارد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 8 خرداد 1398 ، کدخبر:www.borna.news ،851864 

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین