پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۹۳۵
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
سرپرست اداره بهزیستی بندرعباس گفت: میزان معلولیت 25 نفر از معلولان در زمینه جسمی، توسط اولین تیم توانبخشی کمیسیون پزشکی سال جاری در این شهرستان تشخیص داده شد.

شعارسال: سرپرست اداره بهزیستی بندرعباس گفت: میزان معلولیت 25 نفر از معلولان در زمینه جسمی، توسط اولین تیم توانبخشی کمیسیون پزشکی سال جاری در این شهرستان تشخیص داده شد.

صفورا دریا پیما هرمزی  افزود: این فعالیت به منظور تشخیص نوع معلولیت و شدت از کارافتادگی افراد معلول با موضوع قانون حمایت از معلولان انجام شده است.

وی، هدف از برگزاری اولین کمیسیون پزشکی، مشخص کردن میزان معلولیت مراجعین برای دریافت خدمات از اداره بهزیستی دانست و بیان داشت: تشخیص شدت معلولیت بر اساس کمیسیون icf انجام می شود و بر مبنای طبقه بندی عملکرد و ناتوانی و سلامت است.

این مقام مسوول اظهار داشت: تمامی مراجعین باید توسط پزشکان متخصص و کارشناسان توانپزشکی مرتبط و از طریق آزمونهای سنجش عملکردی در خصوص سطح محدودیتهای عملکرد زندگی روزمره و مشارکتهای اجتماعی مورد بررسی قرار گیرند.

وی خاطر نشان کرد: اعضاء کمیسیون شامل فیزیوتراپ، کاردرمانگر، گفتار درمانگر، شنوایی شناس، روانشناس، روانپزشک و پزشک است و با توجه به نوع معلولیت در کمیسیون حضور پیدا می کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:31 اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 83322572،www.irna.ir/hormozgan

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین