پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۸۲۹
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: لازم است اتاق فکری داشته باشیم تا با تحلیل درست نسبت به از دست دادن فرصت ها پیشگیری کند.

شعار سال: فرزانه ترکان عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در تشریح جزئیات نشست امروز این حزب، اظهار داشت: در جلسه امروز به بررسی مسائل مهم سیاسی هفته اخیر پرداختیم که یکی از آنها انتخابات هیئت رئیسه مجلس بود.

وی افزود: ما نسبت به از دست رفتن پست نائب رئیسی برای آقای مطهری متاسفیم و اصلاح طلبان باید با ذکاوت و تحلیل درست‌تری اجماعی ایجاد می‌کردند تا جایگاه نائب رئیسی را از دست ندهند. همچنین در جلسه امروز بحث خلأ تحلیل سیاسی صحیح در بین احزاب و جریانات سیاسی به ویژه جبهه اصلاحات مورد توجه قرار گرفت و لازم است اتاق فکری داشته باشیم تا با تحلیل درست نسبت به از دست دادن فرصت ها پیشگیری کند.

ترکان ادامه داد: بحث بعدی اتفاق تلخی بود که برای آقای نجفی اتفاق افتاد و باید علل و عوامل این حادثه ریشه‌یابی شود.

عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی کارگزاران با بیان اینکه ما نجفی را در این حادثه مقصر می‌دانیم، گفت: ولی باید نقدی به تحولات سیاسی گذشته و انتخاب‌ها و موضع‌گیری‌های قبلی خود داشته باشیم، اینکه حضور دوباره آقای نجفی در عرصه سیاسی و فعال شدنشان به صلاح بود یا خیر که امیدواریم در آینده شاهد اتفاقاتی این چنین نباشیم و فعالان سیاسی بتوانند نظمی در زندگی سیاسی و خانوادگی‌شان برقرار کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 8 خرداد 98، کد مطلب: 2021909: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین