پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۹۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
وکیل سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نامه‌ای رسمی به این باشگاه تهدید کرده در صورت پرداخت نشدن مطالبات موکلش به فیفا شکایت خواهد کرد.
شعارسال: از ابتدای فصل برانکو ایوانکوویچ حدود ۵۰۰ هزار یورو از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده است اما مدیران این باشگاه برای تسویه مطالبات سرمربی خود باید چیزی حدود ۵۰۰ هزار یوروی دیگر به او پرداخت کنند؛ کاری که تا این لحظه انجام نشده است. سرمربی پرسپولیس امید زیادی داشت تا پیش از ترک تهران مطالبات خود را از پرسپولیس دریافت کند اما نبود منابع مالی اجازه نداد پرسپولیسی‌ها بتوانند به تعهدات خود در برابر برانکو عمل کنند.

از این رو وکیل برانکو ایوانکوویچ عصر روز دوشنبه در نامه رسمی به باشگاه تاکید کرد فقط دو هفته دیگر پرسپولیسی‌ها فرصت دارند تا مطالبات سرمربی تیم‌شان را پرداخت کنند چرا که در این نامه ذکر شده در صورت پرداخت نشدن مطالبات برانکو ظرف دو هفته آینده نامه شکایت برانکو به فیفا ارسال خواهد شد.

حال باید دید آیا مدیران پرسپولیس می‌توانند ظرف روزهای آینده به تعهدات مالی خود در قبال سرمربی تیم‌شان عمل کند تا او هم پس از استراحت در کشورش به ایران برگردد و تمرینات پرسپولیس را زیر نظر داشته باشد؟

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 15 خرداد 1398 ، کدخبر: 98031506543 ، www.isna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
0
0
چراواقعا پولشو نمیدن زشت نیست یه آدم غریبه که تو کشور ما این همه ام افتخار آفرینی کرده رو سر پول دادن باید داستان درست کنیم براش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین