پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۹۴۹
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی در مراسم معارفه سرپرست جدید شبکه دامپزشکی مهاباد از واردات ۳۰۰ هزار راس دام زنده از مرزهای آذربایجان غربی به کشور خبر داد.

شعارسال: مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی در مراسم معارفه سرپرست جدید شبکه دامپزشکی مهاباد از واردات ۳۰۰ هزار راس دام زنده از مرزهای آذربایجان غربی به کشور خبر داد.

به نقل از خبرگزاری صداوسیما، «دکتر داهیم» افزود: مجوز واردات گوشت قرمز از مرزها و گمرکات استان در حال نهایی شدن است و مجوز واردات نزدیک به 300 هزار راس دام زنده صادر شده است.

وی افزود: این واردات برای تامین گوشت قرمز استان است، همچنین واردات نهاده های دامی نیز از همین طریق میسر شده است.

دراین مراسم داهیم همچنین ازکشف وضبط ۱۰ تن فرآورده دامی قاچاق در ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان این اداره کل اقدام به کنترل فرآورده های گوشتی در بازار و همچنین برخورد با قاچاق فرآورده های غیر مجاز در سطح بازار کرده که ارقام ضبط شده این فرآورده ها در طی این ماه بیش از 10 تن است.

در پایان این مراسم، آقای آغاز به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی مهاباد معرفی شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری حکیم مهر ، تاریخ انتشار:14 خرداد 1398 ، کدخبر:49636 www.hakimemehr.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین