پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۱۲۰
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت: 20 طرح نیروگاهی با سرمایه گذاری ۳۲۰میلیارد تومان با مشارکت شرکت برق منطقه‌ای مازندران در حال اجرا است.وی ادامه داد: سرمایه گذاران بخش خصوصی تاکنون بیش از ۴۸۸میلیارد تومان برای ساخت این نیروگاه‌ها سرمایه گذاری کردند.

شعار سال:20 طرح نیروگاهی با سرمایه گذاری ۳۲۰میلیارد تومان با مشارکت شرکت برق منطقه‌ای مازندران در حال اجرا است.
 مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت: حدود ۱۲۰مگاوات برق که در نیروگاه کوچک تولید شده است در بازده زمانی ۹ماه اخیر تا دو ماه آینده وارد مدار می شود.

افضلی با بیان اینکه این نیروگاه ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان ساخته می شود، افزود: بخش عمده‌ای از تعهد این شرکت ها برای تولید انرژی تاکنون محقق شده است و باقیمانده تعهد آنان نیز تا یکماه آینده محقق خواهد شد.

وی افزود: دستورالعمل احداث نیروگاه‌های تولید پراکنده مقیاس کوچک با حداکثر ظرفیت ۲۹مگاوات در سال۸۷ به این شرکت ابلاغ و ۱۶واحد نیروگاهی به ظرفیت ۱۲۱مگاوات در ۷سال گذشته وارد مدار شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان ادامه داد: سرمایه گذاران بخش خصوصی تاکنون بیش از ۴۸۸میلیارد تومان برای ساخت این نیروگاه‌ها سرمایه گذاری کردند.

افضلی با بیان اینکه وزارت نیرو هر کیلووات برق تولیدی این نیروگاه‌ها را ۱۰۰ تومان تضمینی از سرمایه گذاران خریداری می‌کند گفت: برای ساخت یک نیروگاه ۲۵مگاواتی ۱۰۰میلیارد تومان هزینه می‌شود و با نرخ بازگشت سرمایه ۳۸درصد در یک بازه زمانی ۳ ساله اصل سرمایه گذاری به صاحب طرح باز می‌گردد.

وی گفت: اجرای این طرح‌ها اگرچه کمک می‌کند برق مورد نیاز بخشی از مصرف کنندگان استان در مناطق دوردست تامین شود اما برای دستیابی به انرژی پایدار در فصل تابستان شهروندان در مصرف برق صرفه جویی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران از مردم خواست در ساعت پیک مصرف برق که ساعت ۱۳تا۱۷ عصر است از روشن کردن لوازم خانگی خودداری کنند تا شرکت منطقه‌ای استان برق مورد نیاز را به طور کامل و بدون خاموشی‌های در مناطق مختلف استان تامین کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما،تاریخ انتشار:16خرداد1398،کدخبر:۲۴۴۴۲۴۰،www.ghatreh.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین