پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۱۹۱
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
استاندار یزد در خانه مطبوعات بیان داشت: برگزاری محافل فرهنگی اقدامی مطلوب است و لازم است از این گونه فعالیت ها که به اعتلای فرهنگ و هنر منجر می شود، کمک کرد.
شعارسال:استاندار یزد در خانه مطبوعات بیان داشت: برگزاری محافل فرهنگی اقدامی مطلوب است و لازم است از این گونه فعالیت ها که به اعتلای فرهنگ و هنر منجر می شود، کمک کرد.

محمد علی طالبی استاندار یزد در شب چهارم نشست شب های رمضان که در خانه مطبوعات برگزار شد، با اشاره به اینکه برگزاری محافل فرهنگی اقدامی مطلوب است، افزود: اینکه گروه هایی از جوانان در قالب سازمانی مردم نهاد دغدغه فرهنگی دارند امری قابل سپاسگزاری و حضور من در اینجا بدین خاطر است.

این مقام مسئول با بیان اینکه گفته می شود افرادی در مقابل اینگونه اقدامات موضع گیری و حاشیه سازی می کنند؛ عنوان کرد: پیگیری خواهم کرد تا مشخص شود که چه کسانی با اقدامات خود حاشیه سازی کرده و برای برگزار کنندگان دغدغه مضاعف ایجاد می کنند، اینگونه حرکت ها نیازمند تشویق است تا به اعتلای فرهنگ در استان بیانجامد.

وی در بخش دیگری از سخنانش ظرفیت های فرهنگی ماه مبارک رمضان را بی شمار عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای بروز و ظهور این ظرفیت ها است در نتیجه لازم است با محوریت گروهای مختلف و با استفاده از ظرفیت های فیزیکی نظیر خانه مطبوعات و مکان هایی دیگر این شکل از برنامه فرهنگی و اجتماعی را گسترش دهیم.

طالبی افزود: از مدیران اجتماعی و فرهنگی استان می خواهم تا با کمک سازمان های مردم نهاد به گونه ای برنامه ریزی کنند تا سال آینده شب های فرهنگی هنری رمضان به مدت سی شب برگزار و قبل از شروع ماه مبارک تقویم آن منتشر شود تا عموم مردم در جریان قرار بگیرند و از این ظرفیت فرهنگی بهره ببرند.

استاندار یزد از حاضرین در این برنامه ها نیز به واسطه حضور و توجه به کارهای فرهنگی تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود تا بتوانیم این روحیه را به کل جامعه گسترش دهیم .

طالبی در پایان از اعضای موسسه مردم نهاد پویش پارسی، خانه مطبوعات و گروه هنری اجرا کننده برنامه تشکر کرد.

سلسله نشست های شب های رمضان به میزبانی خانه مطبوعات استان یزد و با همت موسسه مردم نهاد پویش هنر پارسی به مدت چهارشب برگزار شد که شبانه بازی، گفتگوهای فرهنگی و هنری، شعر و نوا و رادیو نمایش اهم برنامه های این شب ها بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار16خرداد 98، کدخبر: 854507، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین