پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۴۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بر اجرای مستمر فعالیت های فرهنگی و هنری در گذر فرهنگ و هنر مازاری ها تاکید کرد.

شعارسال: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بر اجرای مستمر فعالیت های فرهنگی و هنری در گذر فرهنگ و هنر مازاری ها تاکید کرد.

مجید جوادیان زاده در نشست راهبردی گذر فرهنگ و هنر مازاری ها یزد اظهار داشت: با هم‌افزایی و همفکری نشست راهبردی گذر فرهنگ و هنر مازاری ها، برنامه های متنوعی در حال برنامه ریزی و اجرا است.

وی گفت: خوشبحتانه در ایام نوروز با افتتاح گذر فرهنگ و هنر مازاری‌ها توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، برنامه خوب و مناسبی اجرا شد که با استقبال مسافران نوروزی و خود شهروندان یزدی مواجه شد.

وی تاکید کرد : با توجه به هدف راه انداری این گذر، بایدعامه مردم را بیشتر با فعالیت های فرهنگی و هنری آشنا کنیم.

به گفته وی، این گذر می‌تواند علاوه بر آشناتر شدن مردم با فعالیت های فرهنگی و هنری، هنرمندان نیز آثار خود را بهتر معرفی و حتی به فروش برسانند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خواهان اجرای اکسپوهای هنری، برنامه فرهنگی شهرستان‌های استان یزد و سایر استانها، اجرای زنده مشاعره و فعالیت های زنده هنری در بخش تجسمی و صنایع دستی و جمعه بازار کتاب درگذر فرهنگ و هنر مازاری ها شد.

شهردار یزد هم با اشاره به ظرفیت میراث فرهنگی ناملموس یزد، گفت: با توجه به کارکردهای اجتماعی این نوع گذرهای فرهنگی، باید ارزش های مهم تاریخی و فرهنگی یزد مورد توجه قرار گیرد.

جمالی نژاد خواهان نوآوری و اجرای برنامه متنوع فرهنگی و هنری درگذر فرهنگ و هنر مازاری ها شد و گفت: شهرداری یزد از اجرای برنامه های ارزشمندی که در گذر فرهنگ و هنر مازاری ها اجرا می شود، حمایت می کند.

مدیرکل کتابخانه های یزد نیز بر اجرای مستمر فعالیت در گذر فرهنگ و هنر مازاری ها تاکید کرد.

دوست فاطمی ها تصریح کرد: باید اجرای برنامه‌های به گونه ای باشد که مردم با ارزش‌های فرهنگی یزد و سنت های گذشته یزدها بیشتر آشنا شوند.

کوچک زاده مدیر حوزه هنری یزد هم برگزاری اکسپوهای فصلی را مورد تاکید قرار داد و گفت: گذر فرهنگ و هنر مازاری ها می تواند مکان مناسبی برای اجرای برنامه هنری همچون اکسپو های هنری باشد.

همچنین آخوندی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد تاکید کرد:فعالیت فرهنگی و هنری که در گذر فرهنگ و هنر مازاری ها اجرا می شودباید جلوه های زیبایی از فرهنگ و هنر یزد باشد.

به گفته وی ،احیاء آداب و رسوم یزدی ها می تواند در اجرای برنامه های موثر در گذر فرهنگ و هنر مازاری ها محقق شود.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد نیز با اشاره به هدف راه اندازی گذر فرهنگ و هنر مازاری ها، گفت: این گذر در راستای جریان سازی فرهنگی پایتخت کتاب راه اندازی شده است.

حوتی نژاد افزود:یکی از مهمترین فعالیت ما در این بخش این است که آثار هنری از فضای بسته گالری و سالن ها بیرون بیاید تا با اجرای آن در فضای باز گذر فرهنگ و هنر مازاری ها، مردم بتوانند بیشتر با فعالیت های فرهنگی و هنری آشنا شوند.

دهقان هراتی معاون سینمایی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد هم اظهار امیدواری کرد :با مشوق هایی که در اختیار انجمن و سمن های فرهنگی و هنری قرار می گیرد، امیدواریم تولیدات فرهنگی و هنری ارزشمندی در گذر فرهنگ و هنر مازاری ها تولید شود.

ابویی معاون صدا و سیمای مرکز یزد نیز پیشنهاد داد: با تعامل با سایر استانها، برنامه فرهنگی استانها در گذر فرهنگ و هنر مازاری ها اجرا شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 19 فروردین 1397، کدخبر: 609892، www.ilnanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
0
0
تمامی فرهنگ ها باید حفظ بشن
نباید در گیرو دار این فرهنگ های مد و غرب از بین فراموششون کنیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین