پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۲۶۱
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱
وحید محمدی‌تبار مدیرکل دفتر بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از مهار آتش سوزی جنگل‌های واقع در مرز این استان با استان خوزستان خبر داد.

شعار سال:مدیرکل دفتر بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از مهار آتش سوزی جنگل‌های واقع در مرز این استان با استان خوزستان خبر داد.
وحید محمدی‌تبار اظهار داشت: دیروز ظهر به دلیل رعد و برق جنگل‌های منطقه حفاظت شده خائیز حدفاصل مرز کهگیلویه و بویراحمد طعمه حریق شد.

وی دلیل آتش سوزی را رعد و برق عنوان کرد و افزود: آتش سوزی با کمک نیروهای مردمی، محیط بانان، جنگلبانان و هیئت کوهنوردی بهبهان مهار شده است.

محمدی‌تبار با اشاره به اینکه هنوز میزان دقیق خسارت وارده مشخص نیست، ادامه داد: دیروز عصر به صورت همزمان 9 منطقه در استان از جمله کوه دیل، کوه نارک، دریلا، خامی، کوه آبک نازمکان طعمکه حریق شد.

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ساعتی پیش جنگل‌های کوه خامی طعمه حریق شده که با همکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیروهای امدادی به وسیله بالگرد به منطقه اعزام شدند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:17خرداد1398،کدخبر:2026872،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین