پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۰۷
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه به احتمال زیاد چهارشنبه روز عید فطر است، گفت: در همین راستا تمهیدات ترافیکی پلیس برای برپایی باشکوه نماز عید سعید فطر پیش بینی شده است.

شعار سال: سردار سید تیمور حسینی ،رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در نشست رسانه ای رئیس پلیس راهور تهران بزرگ که دوشنبه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه عید سعید فطر به احتمال روز چهارشنبه است پلیس راهور به منظور تسهیل در رفت آمد نمازگزاران و به منظور هر چه باشکوه تر برگزار شدن نماز عید سعید فطر تمهیدات ترافیکی پیش بینی شده کرده است.

وی بیان اینکه نماز عید فطر در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد، اذعان کرد: محل های پارک موتورسواران در طول خیابان های هویزه و خرمشهر در ضلع شرقی مصلی حد فاصل صابونچی و شهید قنبرزاده در نظر گرفته شده است.
سردار حسینی بیان کرد: رانندگان خودروهای شخصی برای پارک خودرو می توانند از پارکینگ های حکمت،گل گشت و بنیاد مستضعفان در بزرگراه رسالت و پارکینگ لجستیک واقع در خیابان شهید بهشتی نرسیده به خیابان شهید مفتح استفاده کنند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: خودروهایی که در محل های ممنوعه پارک کنند به منظور پاکسازی معابر اطراف مصلی توسط جرثقیل به پارکینگ های لجستیک واقع در ضلع جنوبی خیابان شهید بهشتی قبل از خیابان شهید مفتح و طول خیابانهای قائم مقام فرهانی و میرزای شیرازی منتقل می شوند و مالکان برای تحویل خودرو پس از نماز عید فطر ابتدا برای اطلاع از پارکینگی که خودروی آن ها به آنجا منتقل شد، بایستی با شماره 63951501-6 تماس حاصل نمایند و سپس به پارکینگ مربوطه مراجعه کنند.
وی مطرح کرد: تردد تمامی وسائل نقلیه از ساعت 4 و 30 دقیقه صبح چهارشنبه تا پایان مراسم و تخلیه معابر اطراف مصلی در خیابان شهید بهشتی از تقاطع سهروردی به سمت غرب تا خیابان قائم مقام فراهانی،خیابان شهید علی اکبری از خیابان شهید مطهری به سمت شمال تا خیابان بهشتی ،خیابان میرعماد از خیابان شهید مطهری تا خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان در ضلع غربی. مصلی ،طول خیابانهای هویزه و خرمشهر، حدفاصل صابونچی و خیابان شهید قنبرزاده ممنوع است.
سردار حسینی بیان کرد: در صورت ضرورت در مسیر غرب به شرق بزرگراه رسالت در محدوده مصلی امام خمینی (ره) از تقاطع کردستان و مسیر شرق به غرب بزرگراه رسالت از پل سیدخندان محدودیت تردد ممنوع اعمال خواهد شد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه به محدودیت‌های توقف ممنوع اشاره کرد و اظهار داشت: از ساعت 24 شب قبل از مراسم نماز عید فطر توقف در معابر زیر ممنوع است.
_ طول بزرگراه مدرس از میدان هفت تیر تا حقانی در هر دو مسیر
_ طول بزرگراه رسالت از بزرگراه آفریقا تا بزرگراه صیاد شیرازی در هردو مسیر به استثنای اتوبوس‌های شرکت واحد
_ طول خیابان شهید قنبرزاده در حد فاصل بزگراه رسالت تا خیابان شهید بهشتی در هر دو مسیر
_ طول خیابان شهید بهشتی از میدان تختی تا خیابان قائم مقام فراهانی
_ طول خیابان میرداماد در حد فاصل خیابان شهید مطهری و خیابان شهید بهشتی
_ طول خیابان پاکستان از خیابان شهید بهشتی تا بزرگراه مدرس
_ طول خیابان‌های هویزه و خرمشاد در حد فاصل قنبرزاده تا عشق‌یار به استثنا موتور سیکلت
_ محدوده ضلع غربی میدان هفت تیر در حد فاصل خیابان زهره و خیابان قائم مقام فراهانی
_ طول خیابان شهید مطهری در حد فاصل بزرگراه مدرس تا خیابان سهروردی
وی بیان کرد: از شب قبل برپایی نمازعید فطر پایانه بیهقی تا پایان مراسم تعطیل خواهد بود و مسافران می‌توانند برای خرید بلیط اتوبوس به سایر پایانه‌ها مراجعه کنند، همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه سنگین در اطراف معابر مصلی امام خمینی ممنوع است.
سردار حسینی گفت: از ساعت 5و 30 صبح مترو تا پایان مراسم رایگان است و سر فاصله ورود قطار به ایستگاه هر 4 دقیقه یک بار است، همچنین اتوبوس‌رانی از 150 نقطه اقدام به جابه‌جایی نمازگزاران می‌کنند.

با اندكي تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 14 تیر 1395، کد مطلب: ۵۶۷۸۳۱۰:www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین