پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۱۳۳۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷
دکتر هادی اکبرزاده دبیر کنفرانس الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت با بیان اینکه مراحل تهیه و تدوین سند الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت مراحل نهایی خود را طی می‌کند، از اجرای این سند از سال ۱۴۰۰ خبر داد.
شعار سال:دبیر کنفرانس الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت با بیان اینکه مراحل تهیه و تدوین سند الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت مراحل نهایی خود را طی می‌کند، از اجرای این سند از سال ۱۴۰۰ خبر داد.

 دکتر هادی اکبرزاده صبح امروز در هشتمین کنفرانس الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران اظهار کرد: هشتمین کنفرانس با موضوع الگوی پیشرفت؛ پیشران‌ها، چالش‌ها و الزامات تحقق در روزهای 22 و 23 خرداد ماه در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مراحل تهیه و تدوین سند الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت مراحل نهایی خود را طی می‌کند و در واقع این سند از سال 1400 شمسی عملیاتی خواهد شد.

دبیر کنفرانس الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت تصریح کرد: در دو سال باقیمانده تا اجرای سند الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت بنا داریم یک کنفرانس دیگر در بهار 99 برگزار کنیم تا با استفاده از نظرات اساتید دانشگاه و حوزه از مرز نظر به مرز عملی نزدیک‌تر بشویم.

اکبرزاده خاطرنشان کرد: بحث ضمانت اجرا در ارتباط با سند از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد و این در حالیست که بسیاری از سیاست‌ها و برنامه‌هایی که در کشور ما تهیه و تدوین شده است در مرحله اجرا ناموفق بوده‌اند.

وی گفت: در ارتباط با عدم اجرای موفق سندها با دلایل مختلفی روبه‌رو هستیم که از آن جمله می‌توان به فرایند تدوین برنامه‌ها و اسناد، فاصله بین عمل و اجرا یا عدم تقسیم کار ملی اشاره کرد؛ تلاش خواهیم کرد تا سند الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت به طور کامل و با استفاده از نظرات اساتید دانشگاه و حوزه اجرا شود.

دبیر کنفرانس الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت ادامه داد: هدف از برگزاری هشتمین کنفرانس الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت، پرداختن به پرسش‌ها و سؤالات درباره فرآیند تهیه این سند است و در دو روز برگزاری این کنفرانس مقالاتی علمی ارائه خواهد شد.

اکبرزاده گفت: در ارتباط با برگزاری هشتمین کنفرانس الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت، 320 مقاله علمی به دبیرخانه کنفرانس ارائه شده است که از این تعداد 72 مقاله تخصصی و 158 مقاله عمومی است که از همین تعداد 62 مقاله به صورت شفاهی و 96 مقاله به صورت پوستر در روز برگزاری کنفرانس ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: 62 مقاله شفاهی در 4 سالن و در 12 نشست  دو و نیم ساعته ارائه می‌شود و هدف ارائه مقالات استفاده حداکثری از دیدگاه‌های اندیشمندان است.

دبیر کنفرانس الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت همچنین در ارتباط با مقالات پوستری نیز گفت: این مقالات نیز امروز از ساعت 14:30 تا 15:30 و فردا از ساعت 11 تا 12 ظهر در سالن‌های مد‌نظر ارائه خواهد شد.

اکبرزاده گفت: این کنفرانس با مشارکت دانشگاه برگزار خواهد شد و امیدواریم نهمین کنفرانس نیز با یک یا دو دانشگاه بزرگ کشور برگزار شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:22خرداد1398،کدخبر:2030268،www.tasnimnews.com



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
1400 دو سال دیگر است. در حالیکه شما پیشرفتی کمتر از 10 درصد دارید، چطور می توانید این ادعا را پیاده سازی کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین