پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۷۵۳
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۵
رئیس سازمان فضایی ایران گفت: پیش نویس سند توسعه اقتصادی در حوزه فضایی به عنوان یکی از پیوست های نقشه راه ۱۴۰۴ حوزه فضایی کشور تدوین شد.

شعارسال: مرتضی براری در اینستاگرام نوشت: رونق اقتصادی حوزه فضا در جهت ارتقا رونق اقتصادی کشور برنامه‌ای است که در سازمان فضایی ایران به دنبال آن هستیم.

وی گفت: سند توسعه اقتصادی حوزه فضایی با هدف ارتقا جایگاه اقتصادی این حوزه، یکی از پیوست‌های نقشه راه حوزه فضایی تا افق ۱۴۰۴ به شمار می‌رود که پیش نویس این سند تدوین شد.

رئیس سازمان فضایی ایران تاکید کرد: در این سند برنامه‌های مختلفی برای تحقق رونق تولید، رونق بازار و رونق اشتغال در حوزه فناوری فضایی داریم.

وی با بیان اینکه تیمی کارشناس در این حوزه در سازمان فضایی با بررسی وضعیت اقتصاد جهانی و اقتصاد داخلی این حوزه، در حال برنامه ریزی هستند، خاطرنشان کرد: به‌زودی گزارشی از این برنامه‌ها را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 24خرداد1398 ، کدخبر: 4640270: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین