پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۵۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
پس از جدایی احتمالی برانکو ایوانکوویچ از تیم فوتبال پرسپولیس تهران و حضور در الاهلی عربستان، رسانه‌های سعودی با انتشار اخبار مختلف درباره این مربی نوشتند و قرار است مراسم معارفه او امشب (دوشنبه) با حضور خبرنگاران و عکاسان عربستانی برای حضور در تیم فوتبال الاهلی برگزار شود و این سرمربی به صورت رسمی هدایت الاهلی را برعهده بگیرد.
شعار سال: قرار است برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از ۴ سال از جمع سرخپوشان جدا شود.

پس از جدایی احتمالی برانکو ایوانکوویچ از تیم فوتبال پرسپولیس تهران و حضور در الاهلی عربستان، رسانه‌های سعودی با انتشار اخبار مختلف درباره این مربی نوشتند و قرار است مراسم معارفه او امشب (دوشنبه) با حضور خبرنگاران و عکاسان عربستانی برای حضور در تیم فوتبال الاهلی برگزار شود و این سرمربی به صورت رسمی هدایت الاهلی را برعهده بگیرد.

پس از جدایی مرد کروات، هواداران پرسولیس صبح (دوشنبه) با حضور در محل ساختمان باشگاه پرسپولیس خواستار استعفا اعضای هیئت مدیره و ایرج عرب شدند.

در حالی که مسئولان تیم سرخپوش اصرار دارند برانکو را همچنان سرمربی این تیم بدانند و ایرج عرب در تمام مصاحبه هایش بیان کرده که گزینه اول، دوم و سوم این تیم برانکو است، اما او به الاهلی رفته و اعضای باشگاه باید به دنبال مربی جدیدی باشند. مرد کروات که یکی از بهترین مربیان خارجی تاریخ فوتبال ایران بوده یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت و اگر مسئولان باشگاه به تعهدات مالی خود به موقع عمل می‌کردند، به طور طبیعی برانکو نمی‌توانست به همکاری اش با این تیم پایان دهد و فصل آینده هم در این تیم حضور داشت، اما پرسپولیس مشکلات مالی زیادی داشت و سرانجام برانکو از این تیم جدا شد. در حال حاضر نام مربیان زیادی به عنوان جانشین برانکو عنوان می‌شود.

یحیی گل محمدی، زلاتکو کرانچار و افشین قطبی گزینه‌های جانشینی سرمربی کروات هستند. گل محمدی جوان که سرمربی تیم پدیده شهر خودرو است با این تیم فصل خوبی را پشت سر گذاشت و سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد و یکی از گزینه‌های جدی مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جانشینی برانکو است.


یحیی گل‌محمدی که در گذشته سابقه سرمربیگری پرسپولیس را دارد، نتوانست موفقیت‌هایی با این تیم بدست بیاورد، اما در مشهد فصل موفقی را با پدیده سپری کرد و یکی از بهترین مربیان لیگ ایران بود. او حدود یک ماه پیش گزینه فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی امید بود، اما در پایان قراردادش را با پدیده تمدید کرد تا در تیم مشهدی بماند.

شنیده می‌شود در قرارداد گل‌محمدی بندی برای فسخ قرارداد وجود دارد مبنی بر اینکه این مربی اگر از پرسپولیس یا تیم ملی پیشنهاد داشته باشد، می‌تواند قراردادش را فسخ کند و این موضوع باعث شده تا مسئولان باشگاه پرسپولیس او را گزینه جدی جایگزینی احتمالی برانکو بدانند.

لازم به ذکر است، یکی از مدیران تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: از روز شنبه تمرینات تیم فوتبال پدیده شهر خودرو آغاز می‌شود و این تمرینات زیر نظر گل محمدی خواهد بود.




زلاتکو کرانچار کروات نیز که سابقه مربیگری در پرسپولیس را دارد، چندی پیش از سرمربیگری تیم ملی امید کشورمان کنار گذاشته شد و البته اکنون در تهران است تا مطالبات خود را دریافت کند. البته قرار است او ساعت ۳ بامداد فردا (سه شنبه) راهی کرواسی شود. او با سپاهان در لیگ ایران قهرمانی را کسب کرد و از گزینه‌های جانشینی هموطن خود است.



افشین قطبی نیز دیگر گزینه‌های احتمالی جانشینی برانکو ایوانکوویچ است. البته مهدی حاج باقر، مدیربرنامه‌های این مربی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد، مسئولان پرسپولیس تا این لحظه هیچگونه تماسی با او نداشته اند.

البته گفته می‌شود او یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های جانشینی برانکو است.

قطبی در لیگ هجدهم هدایت فولاد را برعهده داشت، اما پس از پایان مسابقات با این تیم به توافق نرسید. او سابقه قهرمانی در لیگ برتر ایران را دارد و در تیم‌های آسیایی نیز مربی بوده است.

نام این سه مربی در حالی رسانه‌ای شده که مسئولان باشگاه پرسپولیس نیم نگاهی هم به حضور مربیان خارجی نامدار در کادرفنی شان دارند و باید دید در پایان چه اتفاقی رخ می‌دهد.

لازم به ذکر است با وجود اینکه عربستانی‌ها از عقد قرارداد با برانکو اطمینان دارند و همه چیز را تمام شده می‌دانند، اما ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس صبح امروز (دوشنبه) بیان کرد، نامه‌ای روز گذشته از سوی برانکو به باشگاه آمد که در آن عنوان شده بود من کارم را در پرسپولیس انجام دادم و می‌خواهم در فضای دیگری کار کنم و اگر می‌شود رضایت ۲ طرفه برای فسخ قرارداد بدهیم، اما ما با او قرارداد داریم و همه کارشناسان حقوقی هم که به باشگاه آمدند، اعلام کردند که این قرارداد به طور کامل پابرجا است و با توجه به نامه‌ای که به او دادیم این قرارداد باید ادامه پیدا کند. با توجه به خدماتی که برانکو به باشگاه داشت و رضایتی که ما از او داشتیم از وی خواستیم که کارش را با پرسپولیس ادامه دهد و به توافقاتی که انجام شده پایبند باشد. به هر حال همه تلاش خود را کردیم تا مطالبات او پرداخت شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 28 خرداد 1398، کدخبر: 6970749 ، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
قشنگ پرسپولیس رو به خاک سیاه نشوندن خیلی نامردنننن خیییییییلیییییی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین