پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۶۴۵
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت،معدن وتجارت لرستان از توزیع بیش از ۱۰ هزار تن شکر با نرخ دولتی در سطح استان خبر داد. دالوند افزود: از این میزان ۲ هزار تن طرح نوروزی از اصفهان، ۳ هزار و ۵۰۰ تن طرح ضیافت نیز از اصفهان، ۳ هزار و ۳۰۰ تن تولید همدان و ۴۳۰ تن از خوزستان تامین شده است.

شعارسال: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت،معدن وتجارت لرستان از توزیع بیش از ۱۰ هزار تن شکر با نرخ دولتی در سطح استان خبر داد.

 دالوند دراینباره گفت: ۱۰هزار و ۲۳۰ تن شکر با نرخ مصوب دولتی از ابتدای امسال تاکنون در استان توزیع شده است.

دالوند افزود: از این میزان ۲ هزار تن طرح نوروزی از اصفهان، ۳ هزار و ۵۰۰ تن طرح ضیافت نیز از اصفهان، ۳ هزار و ۳۰۰ تن تولید همدان و ۴۳۰ تن از خوزستان تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه شکر به دو صورت خانوار و صنعتی توزیع می شود گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، اتکا، رفاه، هفت و سایر فروشگاه‌های معتمد به عنوان عرضه‌کنندگان شکر با نرخ دولتی معرفی شده‌اند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صمت گفت:همچنین هزار و ۲۵۰ تن شکر از طریق واحدهای صنعتی به قند تبدیل شده که با نرخ مصوب هر کارتون ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان در حال توزیع است.


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری تحلیلی پرسنا،تاریخ انتشار: 28 خرداد1398،کدخبر:38122 ،www.porsna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین