پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۹۲۷
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۹
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: متاسفانه در سال جاری کشاورزان گلستانی بیش از 400 هزار تن از محصولات گندم خود را بعد از برداشت به انبارهای شخصی خودشان انتقال می‌دهند.

شعارسال: مختار مهاجر با گرامیداشت سالروز تشکیل جهادسازندگی اظهار کرد: متاسفانه کشاورزان گلستانی بیش از 400 هزار تن از محصولات گندم خود را بعد از برداشت به انبارهای شخصی انتقال دادند کشاورزان بدانند که انبارداری این محصول کار بسیار سختی است و آفات و بیماری‌های بسیاری متوجه این محصول خواهد بود و کشاورزان هر چه سریع‌تر محصولات خود را به دولت تحویل دهند و دولت در اسرع وقت وجه کشاورزان را پرداخت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در سال جاری کشاورزان محصولات گندم خود را به دولت تحویل نداده و در انبارهای شخصی خود نگهداری می‌کنند و به دلیل شرایط نگهداری سخت انبار کردن این محصول شاهد کپک زدن گندم در انبارها خواهیم بود و رزق مردم از این طریق دچار اختلال خواهد شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان ابراز کرد: کشاورزان یقین بدانند اگر افزایش قیمتی به محصولات کشاورزی وارد شود یقینا تمامی کشاورزان از مابه التفاوت آن بهره‌مند خواهد شد با توجه به اینکه فعلا هیچگونه افزایش قیمتی در این زمینه نخواهیم داشت.

مهاجر خاطرنشان کرد: کشاورزان گلستانی هر چه سریع‌تر گندم‌های مزارعشان را به سیلوهای دولتی تحویل دهند تا محصولاتشان دچار شپشک و سایر بیماری‌ها نشود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 28خرداد1398 ، کدخبر: 13980327000460: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین