پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۱۱۸
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
شهردار مرکز لرستان از برآورد خسارت بیش از ۷۹۲ میلیارد تومانی سیل به تاسیسات و زیرساخت‌های شهری خرم‌آباد خبر داد.رشیدی یادآور شد: عادی‌سازی شهر بعد از سیلاب در کمترین زمان ممکن انجام شد و عوامل شهرداری عملکرد خوب و قابل قبولی داشتند.شهردار خرم‌آباد بیان کرد: متاسفانه با گذشت حدود سه ماه از سیل تاکنون عملکرد مثبتی در تامین اعتبارات از طرف دستگاه‌های بالادستی انجام نشده است.

شعار سالشهردار مرکز لرستان از برآورد خسارت بیش از ۷۹۲ میلیارد تومانی سیل به تاسیسات و زیرساخت‌های شهری خرم‌آباد خبر داد.

وحید رشیدی اظهار کرد: در بحران‌هایی مثل سیل و زلزله شهرداری اعتبار خاصی ندارد و این در حالی است که شهرداری خرم‌آباد در سیل اخیر متحمل خسارات زیادی شد.

وی تصریح کرد: در سیلاب امسال بیش از ۷۹۲ میلیارد تومان به تاسیسات و زیرساخت‌شهری خرم‌آباد خسارت وارد شده و با توجه به بودجه عمرانی کم شهرداری مرکز لرستان به دنبال دریافت خسارت هستیم.

رشیدی یادآور شد: عادی‌سازی شهر بعد از سیلاب در کمترین زمان ممکن انجام شد و عوامل شهرداری عملکرد خوب و قابل قبولی داشتند.

شهردار خرم‌آباد بیان کرد: متاسفانه با گذشت حدود سه ماه از سیل تاکنون عملکرد مثبتی در تامین اعتبارات از طرف دستگاه‌های بالادستی انجام نشده است.

وی در ادامه به تقاطع غیرهم سطح و پر ماجرای بهارستان اشاره کرد و افزود: طبق قرارداد آسفالت این زیرگذر باید توسط سازمان همیاری شهرداری‌های استان انجام شود و با اینکه پرداختی‌های خوبی به این سازمان داشته‌ایم، اما پروژه در حال حاضر متوقف شده است.

رشیدی با اشاره به پروژه پارک شاپوری یادآور شد: در برخی طرح‌ها شهرداری بهره‌بردار است و در این پروژه سازمان همیاری شهرداری‌ها و دفتر فنی استانداری باید بخش‌هایی از آن را تکمیل کنند.

وی در خصوص بلاتکلیفی چند ساله شهربازی کیو گفت: هنوز با سرمایه‌گذار قبلی به توافق نرسیده‌ایم!

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه برخی اعضای منتقد شورای شهر هیچگاه بر اساس اصول نقد نداشته‌اند، افزود: متاسفانه برخی از اعضا حرف‌هایی می‌زنند که دور از شأن بوده و افترا است.

رشیدی تصریح کرد: یک عضو شورا در سخنانی دروغ و بدون سند شهرداری را متهم به فروش اوراق کرد و این در حالی است که مشخص شد هیچ سندی برای این امر نداشته و ندارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 30خرداد 98، کد خبر: 6974065، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین