پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۳۵۶
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵
بررسی ممنوع الخروج بودن و یا نبودن هر فرد بر عهده شخص اوست و در این مطلب چگونگی بررسی آن بصورت آنلاین را به شما آموزش خواهیم داد.

شعار سال: برای بررسی ممنوع‌ الخروج بودن و یا نبودتان می‌توانید به سامانه آنلاین استعلام ممنوع الخروجی اجرای اسناد رسمی مراجعه نمایید که لینک آن را در زیر ارائه کرده‌ایم. تنها کافیست تا روی لینک زیر کلیک کنید و با وارد کردن کد ملی خود از وضعیت ممنوع الخروجی مطلع شوید.

استعلام ممنوع الخروجی

یکی از مهم‌ترین مواردی که پیش از شروع برنامه‌ریزی برای سفر خارجی باید به آن توجه داشته باشید استعلام ممنوع الخروجی می‌باشد.

استعلام ممنوع الخروجی بصورت تلفنی

پیش از این امکان گرفتن این استعلام بصورت تلفنی نیز وجود داشت که به دلیل سو استفاده‌های انجام شده، اداره گذرنامه از آن جلوگیری می‌کند و امروزه بهترین و در دسترس‌ترین روش برای بررسی ممنوع ‌الخروج بودن افراد بصورت آنلاین می‌باشد.

موارد ممنوع الخروجی

اگر جزو پنج دسته‌ای نیستید که در زیر معرفی می‌کنیم به احتمال بسیار زیاد ممنوع الخروج نیستید اما بازهم برای کسب اطمینان بهتر است به سرعت وارد لینکی شوید که در بالا به آن اشاره شده و وضعیت خود را مورد بررسی قرار دهید.

1. بدهکاران مالیاتی

2. افراد بدهکار که با حکم قطعی دادگاه ممنوع الخروج هستند.

3. افراد و یا مجرمانی که در کشورهای خارجی دارای سو شهرت هستند.

4. افرادی که اجازه خروج از کشور آنها بر عهده شخص دیگر همچون پدر و همسر می‌باشد.

5. افرادی که به تشخیص مقامات قضایی به دلیل مصلحت کشور از خروج آنها جلوگیری می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت زرین نما، تاریخ 30 خرداد 98، کد مطلب: -:www.zarintravel.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین