پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۳۹
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
معاون داخلی شرکت بازرگانی دولتی گفت:با توجه به بحث تنظیم بازار و عرضه بیش از نیاز داخل در بورس موجب شده قیمت شکر سه هزار تومانی به مرز 2 هزار و 500 تومان کاهش یافته است.

شعار سال: حسن عباسی معروفان با اشاره به بازارجهانی شکر اظهار داشت: بازارجهانی شکر به دلایل مختلفی همچون جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا در مقایسه با سه الی چهار ماه گذشته نوسانات مختلفی را تجربه نموده است.

وی افزود: قیمت شکر در بازارهای جهانی به دنبال تنش های اخیر در بازار پولی و مالی از 300 دلار به بیش از 500 دلار رسیده که از این رو بسیاری از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان انتظار دارند که بازار داخلی نیز متاثر از بازارهای جهانی باشد.

عباسی معروفان ادامه داد:با توجه به بحث تنظیم بازار و عرضه بیش از نیاز داخلی در بورس قیمت شکر ببش از سه هزار تومان به مرز 2 هزار و 500 تومان رسیده است.

معاون داخلی شرکت بازرگانی دولتی تصریح کرد: تنها سودجویی دلالان منجر به التهابات اخیر بازار داخلی شکر شده ، که بایستی سازمان بازرسی و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند تا از سودجویی برخی دلالان جلوگیری به عمل آید.

وی با اشاره به تاثیر تعطیلی کارخانه ها شکری بر گرانی محصول بیان کرد: این امر را قبول نداریم چرا که تا کنون هیچ کارخانه ای به سبب نبود شکر تعطیل نشده و تنها کارخانه شکر ورامین به علت پاره ای مشکلات تعطیل شده است.

با اندكي تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 16 تیر 1395، کد مطلب: 553657

:www. khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین