پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۳۹۵
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان (صمت) درباره فروش شکر با قیمت بیش از ۳,۵۰۰ تومان در بازار گفت: هرکسی شکر را بیش از ۳,۵۰۰ تومان بفروشد متخلف است زیرا شکر قیمت آزاد ندارد.

شعار سال: مهدی حسینی نژاد درباره قیمت و موجودی شکر در استان کرمان اظهار کرد: در استان سالانه ۶۵ هزار تن شکر نیاز داریم که شرکت غله برنامهریزیکرده و نزدیک به سه هزار تن سهمیه برای استان گرفته است.

وی افزود: از این میزان، یک هزار و ۵۸۰ تن شکر به استان آمده و طبق قانون انتزاع، هم برنامهریزی، تأمین و هم تنظیم بازار به عهده سازمان جهاد کشاورزی است.

حسینی نژاد با بیان اینکه توزیع ۱۵۸۰ تن شکر بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان کرمان با قیمت هر کیلوگرم ۳,۵۰۰ تومان بوده است ادامه داد: در جلسه هفته قبل ستاد تنظیم بازار مصوبه داشتیم که سازمان جهاد کشاورزی پیگیری کند تا شکر خام برای کارخانه تصفیه شکر سیرجان و بردسیر گرفته شود و در نتیجه شکر در این دو کارخانه، تصفیه و در استان توزیع شود.

رئیس سازمانصمتاستان کرمان درباره شکر با قیمت بیش از ۳,۵۰۰ تومان در بازار گفت مردم می‌توانند گران فروشی را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند که با متخلفان برخورد می‌شود زیرا شکر قیمت آزاد ندارد.

مجید نژاد بیگلری، مدیر شرکت غله منطقه کرمان بیان کرد: یک هزار تن شکر در انبارهای استان ذخیره است و از ۲۶ بهمن ۹۷ تاکنون سه هزار تن شکر در استان توزیع شده است.

وی افزود: برای ماه مبارک رمضان درخواست چهار هزار تن شکر برای استان کرمان دادهایمکهبراساسموجودی کشور و جمعیت حتماً سهمیه تا آخر هفته ابلاغ می‌شود.

مدیر شرکت غله منطقه کرمان گفت: خوشبختانه هم اکنون شکر در سطح استان در حال توزیع است و فقط امیدواریم درست این توزیع صورت گیرد اما در کل وضعیت استان در حوزه توزیع شکر خوب گزارش شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت اگروفود، تاریخ 25 فروردین 98، کد مطلب: -: www.agrofoodnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین