پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۴۰۶
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه به اندازه کافی در فروشگاه های کشور شکر وجود دارد گفت: قیمت بسته های ۹۰۰ گرمی شکر ۴ هزار و بسته های ۱ کیلویی آن ۴ هزار و ۲۰۰ تومان است و مردم قیمت های بالاتر از این مبالغ را به عنوان گران فروشی به ۱۲۴ اطلاع دهند.

شعارسال:یزدان سیف در حاشیه شانزدهمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در جمع خبرنگاران افزود: بازار برنج رو به آرامش و روغن نباتی مورد نیاز مردم هم تأمین شده است.
وی با اشاره به تعویق افتادن برداشت نیشکر در خوزستان به واسطه بارندگی در این استان گفت: برداشت نیشکر در خوزستان از 10 روز پیش آغاز شد و با ورود 550 هزار تن شکر نیاز امسال مردم برطرف شده است.
سیف با اشاره به توزیع 235 هزار تن شکر از محل ذخایر کشور افزود: برای سال آینده مجوز 400 هزار تن شکر به کارخانجات داده شده است.
وی با بیان اینکه به اندازه کافی در فروشگاه های کشور شکر وجود دارد گفت: قیمت بسته های 900 گرمی شکر 4 هزار و بسته های 1 کیلویی آن 4 هزار و 200 تومان است و مردم قیمت های بالاتر از این مبالغ را به عنوان گران فروشی به 124 اطلاع دهند.
معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: شکر مورد نیاز صنوف تا پایان فروردین 98 هم تأمین شده است.
سیف همچنین گفت: اقدامات لازم برای تأمین کالاهای اساسی و​ آرد و گندم مردم صورت گرفته است.
وی در پاسخ به سوالی درباره اجرای مصوبه مجلس در زمینه کالابرگ های الکترونیک افزود: فعلاً هیچ تصمیمی در خصوص تغییر روند کالاهای اساسی از نرخ 4 هزار و 200 تومان به دیگر نرخ ها گرفته نشده است.
سیف گفت: از جمله اهداف دولت آن است که بتواند برخی کالاها را به دست مصرف کنندگان اصلی برساند و در این زمینه تصمیمات لازم را به موقع انجام خواهد داد.
وی افزود: کسانی با هدف سودجویی خبرهایی را که متقن نیستند منتشر می کنند و با انتشار این خبرها ذهن مردم را مشوش می کنند که باید مراجع نظارتی با آنان برخورد کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار14 اسفند 97، کدخبر: 1961580، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین