پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۷۴۴
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان قند و نبات و پولکی اصفهان گفت: اکثر مغازه‌ها تا زمانی که تأمین شکر داشته باشند در ایام عید باز هستند و به تولید و توزیع مشغول‌ خواهند بود.
شعار سال : علیرضا شیروانی با اشاره به اقدامات انجام‌شده جهت کنترل بازار در ایام عید، اظهار کرد: حواله‌ای به میزان 425 تن شکر تحویل گرفته‌ شده و شکر توسط جهاد کشاورزی در بازار در حال توزیع است؛ با همکاری و هماهنگی ستاد تنظیم بازار و جهاد کشاورزی این اقدام به‌صورت مستمر است.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان قند و نبات و پولکی اصفهان تصریح کرد: اتحادیه و اتاق اصناف بازرسان فعال داشته و نظارت از واحدهای صنفی انجام می‌شود؛ نسبت به افزایش درصدی هزینه‌های جانبی تولید از قبیل شکر، دستمزد کارگر، اجاره مغازه، آب و برق قیمت پولکی نیز افزایش پیدا کرده ولی کیفیت پولکی به همان صورت است.

وی در پایان با اشاره به ورود مسافران نوروزی در اصفهان افزود: اکثر مغازه‌ها تا زمانی که تأمین شکر داشته باشند در ایام عید باز هستند و به تولید و توزیع مشغول خواهند بود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری صاحب نیوز،تاریخ انتشار:15 اسفند 1397،کد خبر:941336،sahebnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین