پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۲۲۳
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲
شهردار اردبیل از برخورد قاطع و اخراج مامور خاطی اجرائیات به دلیل رفتار ناشایست با دستفروش خبر داد.

شعار سال: حمید لطف‌اللهیان در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در پی انتشار فیلمی با محتوای برخورد ناشایست مامور اجرائیات شهرداری با شهروند دستفروش اردبیلی در فضای مجازی از از مردم اردبیل بخاطر جریحه‌دار شدن احساسات آنها و تقبیح عمل ناشایست مامور اجرائیات عذرخواهی می‌کنیم.

وی افزود: پس از اعلام و مشخص شدن موضوع در همان ساعات نخستین اعلام تخلف، پرونده‌ای مبنی بر رسیدگی به تخلف مامور خاطی تشکیل و دستور حکم اخراج وی صادر شد و از دستفروش مورد نظر نیز دلجویی به عمل آمد.

شهردار اردبیل علاوه بر درخواست مکرر شهروندان نسبت به جمع آوری دستفروشان از قانون شهرداریها بیان کرد: طبق قانون در بند 20 ماده 55 اصلاحی بر این مسئله تاکید شده است که برای جلوگیری از ایجاد سد معبر به عنوان یک عامل مزاحم در شهرها شهرداری باید وارد عمل شود و اقدامات قانونی را انجام دهد.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: به استناد تبصره 1 بند 2 ماده 55 قانون شهرداری‌ها مصوب 1324/04/11 و اصلاحاتبعد از آن که مقرر می‌دارد سد معابر عمومی، اشغال و استفاده غیر مجاز از پیاده‌روها و خیابان‌ها و میدان‌ها برایکسب و کار یا هر نحو دیگر ممنوع است و تکلیفرفع آن به عهده شهرداری است.

شهردار اردبیل با بیان اینکه احتمال وجود تنش فی ما بین مامورین اجرائیات و مزاحمان سد معبر وجود داشته باشد اظهار کرد: مسئولان و مدیران مناطق مختلف شهرداری باید مجددا در این خصوص آموزشهای لازم و نحوه برخورد مناسب ماموران اجرائیات را در دستور کار خود داشته باشند تا منبعد شاهد چنین برخوردهای ناشایستی از سوی خادمین مردم در سطح شهر اردبیل نباشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 3 اردیبهشت 97، کد مطلب: 1758708:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین