پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۴۳
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بیانیه رئیس جمهوری در خصوص مبارزه قاطع با فساد مالی و حقوق های نامتعارف را گامی در راستای عدالت اجتماعی دانست و گفت:همه مسئولان نظام بر برخورد قانونی با این افراد عزمی راسخ دارند.

شعارسال: جلیل مختار روز جمعه افزود:باید افرادی که با سوء استفاده از خلاء قانونی، حقوق های نجومی دریافت می کردند برخورد شود و مجلس نیز در این پیوند با دولت همراهی لازم را دارد.

وی اظهار داشت: دریافت حقوق های بالا توسط برخی از افراد باعث ترویج بی عدالتی در جامعه می شود و مجلس نیز در این راستا درصد آسیب شناسی این پدیده شوم و جلوگیری از سوء استفاده قانونی در این خصوص است.

مختار گفت: نمایندگان مردم به همین منظور 14 روز تعطیلی تابستان مجلس را لغو و برای بررسی این مهم و اتخاذ راهکار های لازم و کمک به دولت برای برخورد قاطع با این افراد نشست های خود را پیگیری می کنند.

وی افزود: بررسی قوانین و مقررات و چالش ها و بی عدالتی ها و شناسایی افرادی که حقوق های نجومی دریافت می کردند در دستور کار مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: همه مسئولان نظام با پرداخت حقوق های نامتعارف و سوءاستفاده از بیت المال توسط برخی از مدیران مخالف هستند و بر برخورد قاطع با این افراد تاکید دارند.

وی بیان داشت: مجلس شورای اسلامی نیز آماده کمک به دولت برای آسیب شناسی این موضوع و برطرف کردن هر نقص قانونی در این زمینه است.

رئیس جمهوری 14 تیر ماه با صدور بیانیه ای خطاب به مردم، بر بازکردن گره کور، کهنه و به جای مانده از سالیان دور که با استفاده از گریزگاه های قانونی در ساختار اداری کشور ایجاد شده، تاکید کرد.

حجت الاسلام روحانی در این بیانیه با تاکید بر اینکه با کسی پیمان اخوت نبسته است، اعلام کرد تمام دستگاه ها موظفند حقوق و مزایای دریافتی مقام های کشوری و لشکری را به صورت حداقل و حداکثر دستمزد و پرداختی ماهانه در تارنمای وزارتخانه یا سازمانها و همچنین در تارنمای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای آگاهی عموم درج کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار خبر 18 تیر 1395، کدمطلب: 82140422 (5432292) ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین