پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۵۵
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت در زمینه برخورد با دریافت کنندگان حقوق های نامتعارف و فیش های حقوقی نجومی بسیار قوی و خوب عمل کرده و باید همین روش را ادامه دهد.

شعار سال:

آیت الله محمد علی تسخیری خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی که رئیس جمهوری در نامه خود پیرامون برخورد با این پدیده شوم نیز ارائه کرده نیز منطقی و حائز اهمیت است.

وی گفت: امید است با نظارت دقیق مسئولان دیگر شاهد چنین اقداماتی در کشور نباشیم.

وی ادامه داد: درست نیست در نظام جمهوری اسلامی عده ای از منصب خود سوء استفاده کرده و حقوق نجومی بگیرند، برخورد رئیس جمهوری با این افراد عقلایی، جدی و خوب بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: همانگونه که در نامه رئیس جمهوری هم تاکیده شده است باید بدون هیچ گونه تعارف با کسانی که با استفاده از خلاهای قانونی چنین اقداماتی را انجام داده اند برخورد شود تا برای دیگران نیز درس عبرت باشد.

تسخیری تصریح کرد: هم برخورد رئیس جمهوری با پدیده فیش های نجومی و هم پیشنهادهایی که ایشان برای ریشه یابی این مسائل بیان کرده، معقول است و به تعبیر ایشان عهد اخوت با هیچ کس نبسته ایم.

آیت الله تسخیری با بیان اینکه نظارت در مساله فیش های حقوقی ضعیف بود، گفت:نظارت ها باید در زمینه مسائل مالی بیشتر باشد.

وی ادامه داد: مساله مربوط به افزایش نامتعارف حقوق ها مربوط به هر کدام از دولت ها که باشد باید ریشه یابی و با آن مقابله شود و از نظر نظارت بر حقوق نیز قوی برخورد کنیم.

آیت الله تسخیری اظهار داشت: امید است با همین شدت با متخلفان برخورد و اجازه ندهند برخی افراد از منصب خود سوء استفاده کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار 16 تیر 95 ، کد مطلب:553646: www. khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین