پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۷۳
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه نمی‌توان پذیرفت عده‌ای آن‌طور که خود می‌خواهند از بیت‌المال ارتزاق کنند و حقوقهای نجومی بگیرند، گفت: دولت بدون نگاه سیاسی و جناحی با این مسئله برخورد کند.

شعار سال:

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها  با اشاره به انتشار فیشهای حقوقی نجومی برخی مدیران دولتی اظهار کرد: «شرمندگی» عبارتی کوتاه و قاصر درباره این مسئله است که در بخشهایی از کشور اتفاق افتاد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه هرکس ذره‌ای غیرت داشته باشد، از این اتفاق عرق شرم بر جبینش می‌افتد، گفت: نمی‌توان پذیرفت که عده‌ای در نظام جمهوری اسلامی بنشینند و برای خود آن‌‌طور که می‌خواهند از بیت‌المال ارتزاق کنند و حقوقهای نجومی بگیرند.

وی با ابراز اینکه این مسئله حیثیت مدیران مخلص را که در جمهوری اسلامی خالصانه کار می‌کنند بر باد می‌دهد متذکر شد: اگر قانون نقص داشته باشد، وجدان، انسانیت، انصاف و مردانگی کجا رفته که این‌گونه بخواهیم با بیت‌المال بازی کنیم؟

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان درباره اقدام دولت در این زمینه گفت: انتظار می‌رود دولت بدون نگاه جناحی و جریانی، این مشکل را به‌عنوان یک زخم در پیکره نظام ببیند و بدون هرگونه نگاه سیاسی به مداوای آن بپردازد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 17 تیر 1395، کد مطلب: 1119769: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین