پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۳۴۸
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به سابقه بسیار خوب گیلان در حوزه صنعت نساجی گفت: همه توان خود را برای احیاء مجدد و بازسازی جایگاه گیلان در حوزه صنعت نساجی به کار گرفته‌ایم.

شعارسال: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به سابقه بسیار خوب گیلان در حوزه صنعت نساجی گفت: همه توان خود را برای احیاء مجدد و بازسازی جایگاه گیلان در حوزه صنعت نساجی به کار گرفته‌ایم.

فرهاد دلق‌پوش در رشت با تأکید بر اینکه شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گیلان به حفظ و ایجاد بیشتر فرصت‌های شغلی جدید در این استان کمک می‌کند اظهار داشت: این موضوع در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان قرار دارد و برای تحقق آن نیز در حال برنامه‌ریزی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه هم‌اینک حدود 85 هزار نفر در سطح این استان در حوزه صنعت مشغول به کار هستند عنوان کرد: مجموعه صنعت، معدن و تجارت گیلان به هر شیوه ممکن قصد دارد ضمن حفظ این مقدار اشتغال ایجاد شده برای افزایش فرصت‌های شغلی جدید به ویژه در حوزه صنعت گام بردارد.

دلق‌پوش وجود مشکلات قهری، بین‌المللی، نبود نقدینگی لازم، نبود مواد اولیه تولید، مشکلات ایجاد شده به علت وضع تحریم‌های بین‌المللی و مواردی از این دست را از جمله چالش‌های حوزه صنعت کشور خواند و گفت: با وجود تمام چالش‌ها و موانع یاد شده می‌توانیم با بسیج امکانات زمینه ایجاد شغل‌های جدید را در استان گیلان فراهم کنیم.

وی تبدیل تحریم‌ها به فرصت را یک راهکار مناسب در شرایط کنونی دانست و در همین زمینه اظهار داشت: صنعت یک زنجیره به هم پیوسته است به طوری‌که منابع مالی و سیاست‌های مرتبط در حوزه تولید و تجارت در کنار تجهیزات و ماشین‌آلات باید در کنار هم قرار گیرد تا این حوزه به شکوفایی و رشد مورد نظر دست پیدا کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به سابقه بسیار خوب این استان در حوزه صنعت نساجی اشاره کرد و افزود: این سازمان با پشتوانه حمایت‌های دولت همه توان خود را برای احیاء مجدد و بازسازی جایگاه گیلان در حوزه صنعت نساجی به کار گرفته است و از فعالان این بخش حمایت‌های لازم را در حوزه‌های مختلف به‌عمل می‌آورد.

دلق‌پوش از برگزاری مستمر جلسات رفع موانع تولید و رونق تولید در سطح استان گیلان و شهرستان‌های تابعه آن سخن گفت و بیان داشت: از ابتدای سال گذشته تا سه ماهه امسال حدود هزار و 322 مورد تسهیلات در این حوزه پرداخت شده است به‌طوری‌که گیلان هم‌اکنون از این حیث در رتبه ‌14 کشور قرار دارد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 9 تیر 1398 ، کدخبر:2043207 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین