پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۳۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
تیم ملی ایران حریفان خود را در مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال شناخت.
شعار سال : با پایان مرحله گروهی لیگ ملت‌های والیبال 2019، تیم‌های برزیل، ایران، روسیه، فرانسه و لهستان در کنار آمریکای میزبان جواز حضور در مرحله نهایی را که در شیکاگو برگزار می شود، کسب کردند. مرحله نهایی از 19 تا 23 تیر در شیکاگو برگزار می‌شود.

شب گذشته و بامداد امروز در آخرین مسابقات مرحله گروهی صربستان 3 بر صفر از سد بلغارستان گذشت، فرانسه با همین نتیجه بر کانادا غلبه کرد و برزیل هم با نتیجه 3 بر یک ایتالیا را شکست داد.

بر اساس دستورالعمل مسابقات و با توجه به حضور آمریکا در جمع 6 تیم برتر، ایران با برزیل و لهستان همگروه شد و آمریکا با روسیه و فرانسه دیدار خواهد کرد.

**برنامه مسابقات ایران در مرحله نهایی به شرح زیر است:

پنجشنبه 20 تیر: ایران - لهستان، ساعت 5 صبح

جمعه 21 تیر: ایران - برزیل، ساعت 5:30 صبح

دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود و برای کسب عنوان قهرمانی و جایزه یک میلیون دلاری لیگ ملت‌ها مبارزه خواهند کرد.



سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 10 تیر1398 ، کدخبر: 2043881 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
0
0
موفقیت های والیبال تمام نشدنی ست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین