پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۴۸۸
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱
معاون وزیر ورزش و و جوانان درباره کارشکنی بحرینی ها برای پخش مسابقات ایران در والیبال جوانان جهان گفت: شرکتی که با فدراسیون جهانی قرارداد پخش داشت گفت به دلیل تحریم ها نمی تواند با ایران قراردادی ببندد و فدراسیون جهانی گفته بود که می توانید از طریق اینترنتی سیگنال بگیرید.

شعارسال: معاون وزیر ورزش و و جوانان درباره کارشکنی بحرینی ها برای پخش مسابقات ایران در والیبال جوانان جهان گفت: شرکتی که با فدراسیون جهانی قرارداد پخش داشت گفت به دلیل تحریم ها نمی تواند با ایران قراردادی ببندد و فدراسیون جهانی گفته بود که می توانید از طریق اینترنتی سیگنال بگیرید.

 به نقل از وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی با تبریک قهرمانی ارزشمند تیم والیبال جوانان ایران در مسابقات جهانی گفت: ابتدا از دوستانم در صدا و سیما تشکر می‌کنم، باید بگویم چون بازیها به صورت اینترنتی پخش می‌شد شرکتی که با فدراسیون جهانی قرارداد پخش داشت، گفت به دلیل تحریم ها نمی تواند با ایران قراردادی ببندد فدراسیون جهانی گفته بود که می توانید از طریق اینترنتی سیگنال بگیرید.

وی افزود: این مسئله را پیگیری می کنم. مجموعه پخش را شرکت ای ام جی قرارداد دارد از طریق تلویزیون اینتارین پخش می کند. مسابقات جوانان جهان با توجه به پیگیری‌ها به صورت اینترینتی پخش می شد.

داورزنی اضافه کرد: دوستان برای پخش بازی پیگیری کردند که شرکت دارای حق پخش گفته بود به دلیل تحریم نمی تواند قرارداد ببندند به همین دلیل نتوانستند زمینه را فراهم کنند و بازی تنها در شبکه بحرین پخش می شد که با دوستان صدا و سیما و دیگران صحبت کردیم مشکل را حل کنیم.

وی در پایان گفت:‌ فدراسیون جهانی گفته می شود اینترنی پخش کرد اما دوستان برای کیفیت نتوانستند آی ام جی سیگنال بگیرند.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:6 مرداد 1398 ، کدخبر: www.isna.ir،98050602581

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین