پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۸۹۹
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
‌مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: ۷۰ درصد قراردادهای منعقد شده در این منطقه در حوزه آی تی است.وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود این طرح‌ها ظرف مدت دو سال به نتیجه برسد. وی گفت: افزون بر این طرح‌ها اقداماتی نیز جهت جذب سرمایه گذاران بخش‌های مختلف صنعتی دیگر در حال انجام است.

شعار سال: نادر ثناگو مطلق اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۲۱ نشست با سرمایه گذاران در این مجموعه برگزار شده که به انعقاد ۲۵ قرار داد سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف منتهی شده است.

وی ادامه داد: حجم این سرمایه گذاری افزون بر دو میلیارد و ۵۸۶ میلیون ریال بوده که با عملیاتی شدن آنها ۴۵۲ شغل ایجاد خواهد شد.

ثناگو مطلق افزود: همچنین ۷۰ درصد این قراردادها در زمینه‌های آی سی تی و فناوری است که نقش مؤثری در تأمین نیازهای داخلی کشور و صادرات محصولات با فناوری بالا همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود این طرح‌ها ظرف مدت دو سال به نتیجه برسد.

وی گفت: افزون بر این طرح‌ها اقداماتی نیز جهت جذب سرمایه گذاران بخش‌های مختلف صنعتی دیگر در حال انجام است.

مدیر عامل پیام ادامه داد: در حال حاضر ۴۸ واحد تولیدی صنعتی فعال با اشتغالزایی هزار و ۱۵۰ نفر در این مجموعه فعال هستند.

این مسئول توضیح داد: فرودگاه و منطقه ویژه اقصادی پیام در زمینی به مساحت ۱۰ هزار هکتار در جنوب غربی استان البرز قرار دارد که علاوه بر منطقه ویژه اقتصادی در حوزه پروازهای مسافری، کارگو و آموزشی فعالیت می‌کند.

وی افزود: با توجه سیاست‌های وزارت ارتباطات در خصوص ایجاد اشتغال در حوزه ارتباطات کشور پیام به عنوان پایلوت سرمایه گذاری بخش آی سی تی می‌تواند نقش مؤثری در این زمینه داشته باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 11تیر 98، کد خبر: 98041105766، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین