پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۷۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
بعد از رفتن برانکو از تیم پرسپولیس، مطرح شدن قرارداد بازیکنانی که در زمان گرشاسبی بسته شده از سوی یکی از اعضای هیئت مدیره دومین چالش آنها محسوب می‌شود.
شعار سال : پس از آمدن گابریل کالدرون به تیم پرسپولیس به نظر می‌رسید حواشی این تیم به پایان برسد و تیم پرسپولیس که سه قهرمانی را با برانکو به دست آورده است این روزها در باتلاق حاشیه قرار گرفته است.

جدی‌ترین حاشیه پرسپولیس این روزها قرارداد بازیکنان است، نبی یکی از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه مدعی شده که قرارداد بازیکنان در زمان گرشاسبی به‌گونه‌ای بسته‌شده است که بازیکنان به‌راحتی می‌توانند از این تیم جدا شوند، هرچند که این ادعا از سوی گرشاسبی به‌سرعت تکذیب شد و مدعی شد که نبی دروغ می‌گوید و در زمان مدیرعاملی او در پرسپولیس قرارداد بازیکنان به این راحتی فسخ نمی‌شد.

ایجاد این حواشی از سوی یکی از اعضای هیئت‌مدیره دومین حاشیه پرسپولیس است، نخستین نقطه‌ضعف اعضای هیئت‌مدیره، حفظ نکردن برانکو بود که درنهایت این مربی از تیم جدا شد و می‌توان گفت دومین نقطه‌ضعف اعضای هیئت‌مدیره این باشگاه حواشی است که این روزها به وجود آوردند.

حالا باید دید این اتفاقات در پرسپولیس به کجا کشیده می‌شود و آیا پرسپولیس با گابریل می‌تواند بدون حاشیه دوران جدیدی را تجربه کند یا خیر.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار:16تیر1398،کدخبر:402702،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
0
باشگاه پرسپولیس رو نبی نابود می کنه به نظرم تمام فعالیتهاش علیه پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین