پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۴۶
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
منافقین بارها خوش خدمتی خود را به دشمنان ایران نشان داده اند و پیشه خودفروشی را به خوبی فرا گرفته اند این بار هم مشتری دیگری برای بهره گرفتن از آنها آماده شده است.

شعار سال: منافقین که از سال های نخست پیروزی انقلاب اسلامی چهره واقعی خود را نمایان ساختند در تکمیل ویترینی از جنایات خود علیه مردم و انقلاب اسلامی باآغاز جنگ تحمیلی پشت به میهن و رو به دشمن راه افتادند و خیانت های خود را تکمیل تر کردند.

در 8 سال دوران دفاع مقدس، نیروهای منافقین در کنار ارتش بعث صدام دوشادوش هم به جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

پایگاه نظامی اشرف در زمان صدام معدوم به منافقین هدیه داده شد تا در آن مستقر شوند.
عملیات مرصاد که سالروز آن نزدیک است، اوج حماقت ارتش صدام و نیروهای منافقین را نشان داد. در این نبرد گرچه منافقین از حمایت ارتش بعث عراق بهره می بردند اما عملیات فروغ جاویدان با غروب منافقین همراه شد.
بلاهت و حماقت در اقدامی که منافقین و ارتش صدام انجام دادند موج می زد. عملیات مرصاد مرگ صدها تن از سرسپردگان و وطن فروشان را رقم زد.

اکنون منافقین با توجه ویژه از سوی شیخ نشین های حاشیه خلیج فارس روبرو شده اند. پس از عراق دوران صدام، اکنون آل خلیفه در بحرین در یک دشمنی آشکار علیه جمهوری اسلامی ایران، قصد دارد از وجود منافقین علیه ایران بهره ببرد.

بحرین که دستخوش انقلاب اسلامی است، پس از گذشت 5 سال از آغاز قیام مردم، آل خلیفه با همراهی آل سعود همچنان به سرکوب قیام مسالمت آمیز مردم ادامه می دهد.

اقداماتی که سران و حکام بحرین برای خاموش کردن آتش قیام مردمی انجام می دهند، نه تنها مردم را از ادامه راه بازنمی دارد بلکه آنها را مصمم تر می کند تا راه به حق خود را ادامه دهند.

حتی به زندان انداختن شیخ سلمان و سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم هم نتوانست انقلاب مردم این کشور را علیه ظلم حکام آل خلیفه خاموش کند.

آل خلیفه برای این که از یک سو خصومت خود را علیه ایران افزایش دهد رو به منافقین کرده و از سوی دیگر برای سرکوب مردم بحرین می خواهد از تروریست هایی که دستشان به خون ملت ایران آغشته است، استفاده کند.

شماری از نمایندگان مجلس بحرین با صدور بیانیه‌ای ضمن حمایت از سرکرده گروهک تروریستی منافقین، این گروهک را تنها کلید مقابله با نظام ایران دانستند.

برخی اعضای پارلمان بحرین با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از «مریم رجوی» سرکرده گروهک تروریستی منافقین اعلام کردند.

اکنون منافقین در پایگاه لیبرتی مستقر هستند. مسئولین و مردم عراق از حضور آنها در خاک خود ناراضی هستند اما آمریکایی ها از آنها حمایت می کنند. با طرح حمایتی نمایندگان مجلس بحرین باید شاهد نقل مکان منافقین از عراق به بحرین باشیم.

منافقین در جریان قیام مردم عراق در زمان صدام به سرکوب شیعیان این کشور پرداختند جنایات فجیعی علیه مردم این کشسور مرتکب شدند و اکنون هم با چراغ سبز مقامات بحرین برای این هدف، مزدوری خواهند کرد.

اما اقدام بحرین برای استفاده از منافقین علیه ایران و مردم انقلابی این کشور، بسیار زیانبار و خطرناک خواهد بود.

اگر حاکمان بحرین از وجود این نیروی تروریستی بهره برده و علیه ایران به کار گیرند، حجت، هم برای ایران تمام خواهد شد و هم مردم انقلابی بحرین.

مقامات بحرین در صورتی که از منافقین که یک گروه تروریستی شناخته شده و مسلح است علیه ایران استفاده کند، همراهی این رژیم با تروریست ها را اثبات می کند و چه بسا به نفع ایران و قیام مردم بحرین هم باشد اگر حکام آل خلیفه دست به این حماقت و بلاهت بزنند.

همکاری های بحرین با منافقین به سال ها پیش باز می گردد، بیش از یکسال پیش برخی نمایندگان بحرین در سفر به پاریس با مسئولین گروه تروریستی منافقین دیدار و گفت وگوهایی داشتند.

همان زمان جمال بوحسن نایب رئیس کمیسیون روابط خارجی در مجلس نمایندگان بحرین در کنفرانسی که گروهک تروریستی منافقین در پاریس برگزار کرده بود، شرکت کرد.

بوحسن در این کنفرانس خواستار حمایت جهانی از تروریست‌های منافقین شد و مدعی شد که حمایت واقعی از این گروه بهترین وسیله برای ایجاد تغییر در ایران خواهد شد. وی در اظهارات خود از کشورهای عربی و جهان غرب خواست تا تروریست‌های گروهک منافقین را به عنوان پروژه جایگزین دولت جمهوری اسلامی ایران به رسمیت بشناسند.

با این اوصاف وضعیت و سیاست رفتاری جمهوری اسلامی ایران هم در قبال بحرین تغییر خواهد کرد. اکنون مسئولین این کشور دست دوستی به دشمن مردم ایران دراز کرده و آن را فشرده اند. تهدید ایران از طریق منافقین بدون پاسخ نخواهد ماند.

اگر از سوی بحرین با استفاده از منافقین علیه ایران تهدیدی عملیاتی شود، آنگاه است که دست ایران هم بازتر خواهد شد.

مردم بحرین یک انقلاب مسالمت آمیز و به دور از خشونت و درگیری را آغاز کرده اند. حکام بحرین راه را به سویی می برند که منجر به درگیری خواهد شد و این به نفع آل خلیفه و بحرین نخواهد بود که درگیری های مسلحانه در آن شکل بگیرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 21 تیر 95 ، کد مطلب: 193947:www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین