پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۳۵۱
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
سیدمهدی مقدسی ، با اشاره بر ضرورت حمایت از قشر کارگری و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد اظهار داشت: وظیفه همه مسولان نظام است که در راستای رفاه جامعه کارگری با توجه به نقشی که در چرخه تولید دارند و فراهم کردن شرایط رفاهی برای سایر اقشار جامعه که همواره پشتیبان نظام بودند ولی امروز از لحاظ اقتصادی در شرایط مساعدی قرار ندارند گام بردارند.
شعار سال:عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: در سال ۹۸ افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد لحاظ شده، دولت با تامین درآمدها باید این مصوبه را اجرا کند.
دولت مصوبه افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را اجرا کند
سیدمهدی مقدسی ، با اشاره بر ضرورت حمایت از قشر کارگری و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد اظهار داشت: وظیفه همه مسولان نظام است که در راستای رفاه جامعه کارگری با توجه به نقشی که در چرخه تولید دارند و فراهم کردن شرایط رفاهی  برای سایر اقشار جامعه که همواره پشتیبان نظام بودند ولی امروز از لحاظ اقتصادی در شرایط مساعدی قرار ندارند گام بردارند.

وی افزود: طبق سرشماری سال 95 از یک میلیون و 450 هزار نفر جمعیت شهر اراک، حدود 925 هزار نفر دارای دفترچه تامین اجتماعی هستند، اگر خدمات رفاهی در حوزه‌های مختلف برای این قشر تامین شود، علاوه بر اینکه دغدغه آنها برطرف می‌شود، از لحاظ صنعتی نیز جامعه‌ای پویا را به دنبال دارد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال 95-96 مستمری مددجویان افزایش پیدا کرد، اما به دلیل نوسانات ارز این میزان مسمتری برای مددجو مطلوب نبود، در سال 98 نیز افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد لحاظ شده، دولت با تامین درآمدها باید این مصوبه را اجرا کند.

مقدسی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های مجلس بحث تبدیل قراردادهای موقت به ثابت است، با توجه به نقش قشر کارگری در چرخه تولید این اقدام سبب ایجاد انگیزه در بین کارگران و ارتقاء رونق تولید می‌شود، از وزارت صنعت انتظار داریم که با اجرای قراردادهای ثابت انگیزه را در جامعه کارگری افزایش دهد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:27تیر1398،کدخبر:2056825،www.tasnimnews.com



اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین