پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۲۹۴
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
محمد وحدتی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس برای افزایش مستمری تحت‌پوششان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی خبر داد و گفت که با توجه به افزایش تورم و بالا رفتن قیمت‌ها پیشنهاداتی مبنی بر افزایش مستمری تحت پوششان این 2 نهاد حمایتی مطرح کرده‌اند.
شعار سال : عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد اعضای این کمیسیون برای افزایش مستمری افراد تحت‌ پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سال ۹۸ خبر داد.
 پیشنهاد جدید مجلس برای افزایش مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی
محمد وحدتی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  از پیشنهاد اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس برای افزایش مستمری تحت‌پوششان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی خبر داد و گفت که با توجه به افزایش تورم و بالا رفتن قیمت‌ها پیشنهاداتی مبنی بر افزایش مستمری تحت پوششان این 2 نهاد حمایتی مطرح کرده‌اند.
وی افزود: پیشنهاد اعضای کمیسیون اجتماعی به کمیسیون تلفیق بودجه 98 ارائه می‌شود که امیدواریم مورد موافقت این کمیسیون و همچنین نمایندگان در صحن علنی پارلمان قرار گیرد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در بودجه سال جاری حقوق مستمری‌بگیران به یک‌چهارم حقوق مصوب وزارت کار افزایش یافت، گفت: با مصوبه مجلس مستمری‌بگیران ماهانه در حدود 200 هزار تومان مستمری دریافت می‌کنند.
وحدتی اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش تورم و بالا رفتن قیمت کالا‌ها نیاز است تا مستمری این 2 نهاد حمایتی افزایش یابد تا اثر تورم را برای این اقشار خنثی کند.

شعار سال ، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، کدخبر:1918301،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین