پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۷۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
در دیدار روز جمعه دکتر شیرزاد معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ و حضور در غرفه های استارت آپ های بخش کشاورزی مقدمات اولیه تشکیل فدراسیون استارت آپ های کشاورزی فراهم شد.
شعار سال:در دیدار روز جمعه حسین شیرزاد از نخستین پاویون استارت آپ های کشاورزی در نمایشگاه الکامپ و گفتگو با مدیران استارت آپ های بخش و بررسی چالش های پیش روی این حوزه، تشکیل فدراسیون استارت آپهای کشاورزی کشور با حضور کلیه فعالان این رشته از کسب و کارهای نو، وارد مرحله اجرایی شد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی، هدف  از تأسیس این فدراسیون را ایجاد صدای واحد در حوزه استارت آپ های کشاورزی برشمرد و افزود: این فدراسیون می تواند در تحقق و پیگیری مطالبات اساسی و عام در زمینه مسائل حقوقی، مالی، صنفی و تجاری این عرصه پویا و جدید اقتصادی نقش مؤثر ایفا نماید.
دکتر شیرزاد در ادامه اظهار امیدواری کرد که با تشکیل فدراسیون استارت آپ های کشاورزی علاوه بر پیشبرد امور مربوطه موجبات بهره مندی سایر ذینفعان و ذی مدخلان این حوزه خصوصاً شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی از ظرفیت های حاصله فراهم گردد.
رئیس هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی در پایان خاطرنشان کرد: آیین نامه و اساسنامه ، قواعد حقوقی مربوط به این فدراسیون هم اکنون در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در حال تدوین است و در آینده نزدیک به فضل خدا شاهد ظهور ساختار مدرن حاکمیت شرکتی متناسب با شاخص های فعالیت استارت آپ های بخش کشاورزی کشور خواهیم بود .

فدراسیون استارت-آپ های کشاورزی کشور تشکیل می گردد

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت مرکزی تعاون روستایی،تاریخ انتشار:29 تیر1398،کدخبر:46834، corc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
0
فدارسیون استارتاپ دیگه چه صیغه ایه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین