پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۸۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل علم به ثروت راهبردی است که مقام معظم رهبری تأکید کردند و این بدون ارتباط دانشگاه با صنعت به‌وجود نمی‌آید.
شعارسال: کارن خانلری اظهار کرد: معتقدم سیستم تحصیلات تکمیلی به‌خصوص در مقاطع ارشد و دکتر باید به سمت غیرانتفاعی شدن برود و ارتباط با صنعت و بازار برای تأمین مخارج و هزینه‌های دوره تحصیلات تکمیلی اتفاق بیفتد.

وی افزود: انگیزه مالی مهم‌ترین دلیل برای پیوند صنعت و دانشگاه است و اگر این انگیزه در مقاطع بالای تحصیلی وجود داشته باشد، این مهم به خوبی اتفاق می‌افتد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از این منظر کار بزرگی طی سال‌های اخیر انجام داده و توانسته ارتباط بین صنعت و بازار به‌وجود بیاورد.

خانلری تأکید کرد: تبدیل علم به ثروت راهبردی است که مقام معظم رهبری در سیاست‌های ابلاغی خود بارها بر آن تأکید کردند و این بدون ارتباط دانشگاه با صنعت امکان‌پذیر نیست و به‌نظرم چاره‌ای نیست که سیستم‌های غیرانتفاعی را در نظام آموزشی فعال کنیم تا تحصیلات تکمیلی براساس یک انگیزه مهم تعریف شده و پیش برود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 30 تیر 1398 ، کدخبر: 403987 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
0
0
دانشگاههای ما فقط در صدد مدرک گرایی هستن و دنبال مهارت افزایی هم نیستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین