پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۳۷۲
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۵
یگان موشکی ارتش یمن مراکز حیاتی شهر دمام عربستان را با موشک بالستیک دوربرد پیشرفته هدف قرار داد.
شعارسال: یگان موشکی ارتش یمن مراکز حیاتی شهر دمام عربستان را با موشک بالستیک دوربرد پیشرفته هدف قرار داد. سخنگوی نظامی یمن گفت: از این موشک جدید، به زودی رونمایی می شود.

دمام، مرکز منطقه الشرقیه در شرق عربستان در ساحل خلیج فارس از مهمترین شهرهای این منطقه است که بندرش از مهمترین بنادر در غرب خلیج فارس به شمار می رود. حمله امروز ترکیبی از عملیات مشترک یگان موشکی و یگان پهپادی بود. پیش از این، رژه مزدوران اماراتی در پایگاه الجلاء عدن هدف یگان موشکی یمن قرار گرفت که شمار زیادی از مزدوران اماراتی و منیر الیافعی سرکرده آنان کشته شدند. این پایگاه، مرکز آموزش مزدوران اماراتی برای حمله به پایگاه های ارتش و کمیته های مردمی در استانهای الضالع و تعز بود.

ابو وائل رزمنده یمنی می گوید: هدف قرار گرفتن رژه نظامی نیروهای متجاوز در عدن بسیار خوشحال کننده است، دشمنان هرچه بیشتر مردم و شهرهای ما را بمباران کنند، عزم ما برای دفاع از کشورمان بیشتر می شود. صدها تن از مردان قبایل شمال صنعا هم در اجتماعی بزرگ، برای دفاع از یمن اعلام آمادگی کردند. آنها برای حضور در جبهه های جنگ و ارسال سلاح، مواد غذایی در آستانه عید قربان به جبهه ها تاکید کردند.

یحیی جمیل شیخ قبیله یمنی گفت: ما جان، فرزندانمان و اموالمان را فدای دفاع از یمن کنیم.

احمد الشریف شیخ قبیله یمنی تاکید کرد: ما سلاح و نیروی جبهه ها را تامین می کنیم، جوانان و مردان قبایل آماده دفاع از یمن هستند.مردان قبایل یمن به متجاوزان سعودی - اماراتی درباره ادامه جنایت هشدار دادند و تاکید کردند قبایل یمن در صف اول دفاع و حامی ارتش و کمیته های مردمی یمن هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری صداوسیما ، تاریخ انتشار: 10 مرداد 1398 ، کدخبر: 2490283 ، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین