پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه امروز انیمشین با تلاش دستدرکاران و فعالان این عرصه در مسیر پویایی قرار دارد، گفت: انیمشن فارس می تواند با عجین شدن با ادبیات و طبع شعر در شیراز خود را به رخ دیگران بکشد.


شعارسال : دکتر بهزاد مریدی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امشب (6آبان) در مراسم روز جهانی انیمشین که در تالار حافظ شیراز برگزار شد، گفت: انیمیشن از تخیل انسان ها زاده می شود.

وی با اشاره به اینکه انیمیشن از عمق تخیل انسان ها می آید و به نوعی می توان آن را گریزگاهی برای انسان

امروز عنوان کرد و انیمشین امروز با تلاش دستدرکاران و فعالان این عرصه در مسیر پویایی قرار دارد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با تاکید بر اینکه انیمشن فارس می تواند با عجین شدن با ادبیات و طبع شعر در شیراز خود را به رخ دیگران بکشد.

خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم از ثنا اسماعیل زادگان، صادق حسین پور، محمد زارع و علی امامزاده ای از انیماتورهای استان فارس تجلیل به عمل آمد، در این مراسم انیمشین «دختر آت آشغالی» برای حضار پخش شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری شیبستان ، تاریخ انتشار چهار شنبه 06 آبان 1394 ، کد مطلب : 497161 : www.shabestan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین