پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۱۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن از روی ترس مسائلی همچون مذاکره موشکی را مطرح می‌کند و آنها با ادعاهای این‌گونه فرار به جلو می‌کنند.
شعار سال : خزانه‌داری آمریکا در تصمیم جدیدی وزیر امور خارجه ایران را تحریم کرد. همچنین برخی اظهار نظرهای از سوی دولت ترامپ و برخی از کشورهای اروپایی برای ایجاد مذاکرات موشکی با ایران به‌گوش می‌رسد.
در همین زمینه بود که ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه گفته بود که مایل است با ایران در زمینه موشکی و منطقه‌ای مذاکراتی صورت بگیرد.
سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره طرح مذاکرات موشکی توسط برخی از کشورهای غربی و بعضی از عوامل داخلی مبنی بر پایان تحریم‌ها با مذاکرات موشکی اظهار کرد: «دشمن از روی ترس مسائلی همچون مذاکره موشکی را مطرح می‌کند و آنها با ادعاهای اینچنینی به دنبال فرار به جلو است».
وی درباره ادعای برخی رسانه های غربی پیرامون مذاکرات موشکی گفت: «رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما مذاکره نخواهیم کرد و به‌همین دلیل نیز در این زمینه هیچ مذاکره‌ای صورت نخواهد گرفت». 
پورجمشیدیان ادامه داد: «به برکت حضور مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی دشمن هیچ وقت فکر جنگ به ذهنش خطور نمی‌کند و این به برکت اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران است».
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه یادآور شد: «دشمن از روی ترس مسائلی همچون مذاکره را مطرح می‌کند و این به نوعی یک فرار به جلو است که آنها با این سناریو درصدد طرح مسائل اینگونه هستند».

شعار سال،بااندکی اضافات وتلخیص برگرفته ازخبرگزاری آنا،تاریخ انتشار: 14 مرداد 1398،کدخبر:408445،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
0
0
اینم از توهمات غربی هاس ظاهرا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین