پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۰۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
شهردار رشت‌ گفت: شهرداری با درآمدهای فعلی نمی تواند توسعه یابد و تنها راه برون رفت از این مشکلات، جذب سرمایه گذار است. وی افزود: تاکنون دو پروژه سرمایه گذاری بزرگ با آورده چشمگیر در شهرداری انجام شده و در آینده نزدیک در صورت تصویب شورای شهر، سرمایه گذاری یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در رشت اجرایی می شود تا مشکلات اقتصادی شهر برطرف شود.

شعارسال: شهردار رشت‌ گفت: شهرداری با درآمدهای فعلی نمی تواند توسعه یابد و تنها راه برون رفت از این مشکلات، جذب سرمایه گذار است.

به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت ناصر حاج محمدی در نشست کارگران حجمی شهرداری افزود: تاکنون دو پروژه سرمایه گذاری بزرگ با آورده چشمگیر در شهرداری انجام شده و در آینده نزدیک در صورت تصویب شورای شهر، سرمایه گذاری یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در رشت اجرایی می شود تا مشکلات اقتصادی شهر برطرف شود.

وی ادامه داد: افزون بر ۱۰۰ نیروی خارج از چارت سازمانی و ۵۰ مشاور سازمانی حذف شده اند تا در پرداخت حقوق و دستمزد نیروی انسانی شهرداری صرفه جویی شود و شهرداری موظف است تا حقوق کارگران و دیگر کارکنان خود را در موعد مقرر و به موقع بپردازد.

وی با بیان اینکه شهرداری رشت بیش از چهار هزار نیرو را اداره می کند که این تعداد نیرو با تمام دستگاه های اجرایی شهر برابری می کند، اظهار کرد: بیش از یک هزار و ۸۰۰ پست سازمانی در شهرداری رشت وجود دارد و بقیه هم جزو نیروهای حجمی هستند، از این رو فشار فراوانی برای مدیریت و اداره این افراد به مجموعه شهری وارد می شود.

شهردار کلانشهر رشت با بیان اینکه بایستی روزی ۶۰۰ میلیون تومان بابت حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری پرداخت شود، خاطر نشان کرد: معمولا این مبلغ در ماه محقق نمی شود.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه اجازه پایمال کردن حق کارگران و کارکنان شهرداری رشت را به کسی نمی دهم، اضافه کرد: به دنبال یافتن یک پیمانکار هستیم که دستکم قدرت پرداخت حقوق شش ماه کارکنان شهرداری رشت را داشته باشد.

شهردار کلانشهر رشت بیان داشت: تاخیر در دریافتی ها نیز نباید دلیلی برای کم کاری افراد شود و پرسنل نیز در انجام کارها همواره باید خدا را در نظر بگیرند.

وی اظهار داشت: هیچ شرکت پیمانکاری حق صدور فیش حقوقی بدون مهر را ندارد و طبق قوانین کار، سختی کار کارگران باید همواره در نظر گرفته شود و هرگونه برخورد ناجوانمردانه و غیرقانونی پیمانکاران باید به اداره کار گزارش شود.

شهردار رشت با بیان اینکه پیمانکاران باید طبق قرارداد ها مکلف به انجام تعهدات شوند، خاطر نشان کرد: پرداخت یک نسخه از قرارداد به کارگران حق آنان است و پیمانکاران موظف به رعایت این مهم هستند.

رشت حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ،تاریخ انتشار: 23مرداد1398،کدخبر: 83436788،www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
0
0
امیدوارم وضعیت اقتصادی رو به بهبود بره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین