پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۵۴۷
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با حضور در شورای شهر با رییس و اعضای شورا دیدار کرد.وی بیان کرد: باید از ظرفیت های افراد شاخص مثل دکتر نوبخت استفاده نمود و ایشان را به شورای شهر خواهم آورد تا حقوق و حق عقب ماندگی شهر رشت را جبران کنیم و در این راه نمایندگان محترم نیز باید مجموعه مدیریت شهری را یاری نمایند تا غبار مظلومیت از شهر رشت زدوده شود.

شعارسال: غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با حضور در شورای شهر با رییس و اعضای شورا دیدار کرد.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به تلاش های بی وقفه این نماینده مردمی برای احیای حق تیم مردمی داماش بیان داشت: در حالی که تیم داماش در شرایط سختی قرار داشت، تنها آقای جعفرزاده برای خوشحالی مردم در راستای موفقیت این تیم مردمی تلاش کرد.

اسماعیل حاجی پور با تاکید بر ایثار و از خود گذشتگی جانبازان کشور افزود: اگر امروز هر کدام از ما جایگاهی داریم و به امور و زندگی خود زیر سایه پرچمی واحد می پردازیم، مدیون ایثار و از جان گذشتگی جعفرزاده ها هستیم و حضور این افراد در شورا بار مسئولیت ما را بیشتر می کند.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اتفاقات انتخاب هیئت رییسه تصریح کرد: قرار بر قبول مسئولیت بنده به عنوان ریاست شورا نبود و در دقایق پایانی این مسئولیت بر دوش من نهاده شد و در این شرایط من با خدای خود عهد بستم که برای مردم خدمت کنم و در این راه با استفاده از دوستی و رفاقت ها که جز ویژگی های مردم گیلان است سنگ های بزرگی را از مسیر پیشرفت این شهر می توان برداشت.

وی افزود: شهر رشت در این سالها مظلوم واقع شده است. پس از پایان انتخابات هیئت رییسه طی تماسی سه ساعته با شهردار، خواستار کار و فعالیت بیشتر وی در قبال انتقادها شدم.

وی ادامه داد: در این تماس تلفنی با شهردار به ایشان متذکر شدم که باید با احداث پروژه های بزرگ مانند پروژه ژ۵ که در پی آن غرب شهر رشت به شمال و شرق شهر متصل می شود جواب انتقادها را بدهد.

بنده نیز پس از پایان انتخاب هیئت رییسه، بدون درنگ پیگیر کارهای بزرگ مانند احداث ژ۵ و احیای رودخانه های شهر رشت آن هم بدون تزریق مالی شدم و برای آن به راهکارهای خوبی دست یافتیم.

رییش شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر مظلومیت شهر رشت بیان کرد: باید از ظرفیت های افراد شاخص مثل دکتر نوبخت استفاده نمود و ایشان را به شورای شهر خواهم آورد تا حقوق و حق عقب ماندگی شهر رشت را جبران کنیم و در این راه نمایندگان محترم نیز باید مجموعه مدیریت شهری را یاری نمایند تا غبار مظلومیت از شهر رشت زدوده شود.


محمد حسن عاقل منش، عضو شورای شهر رشت با اشاره به حضور غلامعلی جعفرزاده در شورای شهر رشت تصریح کرد: حضور فردی مانند آقای جعفرزاده در روزهای ابتدایی شروع به کار هیئت رییسه جدید را به فال نیک میگیریم تا در این دوره جدید شاهد تعامل در جهت پیشرفت امور مربوط به مجموعه مدیریت شهری باشیم.

وی با اشاره به ریاست اسماعیل حاجی پور در سال سوم از دوره پنجم شورای شهر رشت، افزود: توانایی و تجربه سالیان گذشته آقای حاجی پور در مسندهای مختلف و همچنین با استفاده از توانایی دیگر اعضای شورا، امیدواریم عقب ماندگی ها را جبران نماییم.


غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی انتخاب هیئت رییسه جدید شورای شهر رشت را خبری خوش برای شهر رشت دانست و افزود: با وجود اینکه افراد زیادی در گذشته زحمت کشیده اند، اما اکنون مرد بزرگی علارقم میل باطنی خود ریاست شورای شهر رشت را قبول کرد.

وی گفت :امروز فردی در راس شورای شهر رشت قرار گرفته است که با کارهای اجرایی تجربیات گران بهایی را در این سال ها کسب کرده که اکنون می تواند راهگشای مشکلات شهر رشت باشد.

وی با تاکید بر لزوم همکاری نزدیک تر شورا و نمایندگان افزود: هر دولتی که حکم تنفیذ خود را از دستان رهبری دریافت نمایند قابل احترام است و بنده با توجه به این موضوع با آن دولت تعامل خواهم داشت و در راستای همین تعامل، برای پیشرفت شهر و استانم مطالبه گری بیشتری خواهم کرد.

غلامعلی جعفر زاده خود را نیروی افتخاری شهرداری دانست و تصریح کرد: مجموعه مدیرت شهری با مطالبه گری خود از بنده کار بخواهد و من سربازوار در خدمت مجموعه مدیریت شهری هستم. امروز با حلقه نزدیکان خود در دفتر کارم به شورای شهر آمدم تا جز اولین نفراتی باشم که برای همکاری با شورای شهر اعلام آمادگی می کنم تا در راستای این همکاری ها بتوانیم قدم های بزرگی را برای شهر رشت برداریم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار25 مرداد 98، کد خبر :885309  ،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین