پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۷۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷
امروز کلنگ یک واحد مجتمع آموزشی توسط نوبخت، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور در رشت بر زمین زده شد.

شعار سال: کلنگ یک واحد مجتمع آموزشی توسط نوبخت، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور در سه‌طبقه با زیربنای چهار و ۹۰ مترمربع در رشت بر زمین زده شد.

این مجتمع دارای سالن ورزشی، آمفی‌تئاتر، آزمایشگاه و کتابخانه با رویکرد مدرسه سبز است که به همت قلی زاده، رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور به نام محمدباقر نوبخت به‌پاس حمایت‌های بی‌دریغ وی در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مشارکتی احداث خواهد شد.

با احداث این مجتمع آموزشی به سرانه آموزشی استان ۲۴۰ نفر افزوده می‌شود.

یکی از مزیت‌های مجتمع آموزشی نوبخت در رشت پس از احداث اشتراک‌گذاری فضاهای فرهنگی مدرسه نظیر کتابخانه ۷۰ متری، دونماز خانه ۸۰ متری و سه سالن آمفی‌تئاتر با ظرفیت ۲۴۰ نفره است.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور از حضور رئیس‌جمهور کشور آذربایجان در رشت به‌منظور اتصال خط ریلی آستارا به آستارا خبر داد.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور در حاشیه افتتاح این مجتمع آموزشی بر لزوم تسریع در تکمیل راه‌آهن شمال به جنوب تأکید کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده سال آینده خط ریلی کاسپین به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

نوبخت از میزبانی رشت از رئیس‌جمهور آذربایجان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: اتصال راه‌آهن رشت به آستارا و آستارا به آستارا علاوه بر تکمیل شبکه ریلی در داخل کشور موجب می‌شود کریدور شمال به جنوب با یکدیگر متصل شده و تردد در منطقه از طریق ایران انجام شود.

وی همچنین با ابراز نگرانی از نرخ باروری و کاهش زادوولد در گیلان گفت: نرخ ازدواج و باروری در استان گیلان کم شده که به نظر می‌رسد به دلیل مشکلات معیشتی و اشتغال باشد و این مسئله علاوه بر تأخیر در ازدواج موجب شده زادآوری در استان پایین بیاید.

نوبخت از وعده دولت برای ایجاد ۲۶ هزار فرصت شغلی برای جوانان گیلانی خبر داد و گفت: با ایجاد این میزان فرصت شغلی علاوه برافزایش ازدواج، زادآوری در گیلان افزایش پیداکرده و نگرانی‌ها برطرف می‌شود.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت دریای خزر در ارتباط با افزایش تراز تجاری با کشورهای عضو اوراسیا تصریح کرد: به نظر می‌رسد یکی از مشکلات گیلان عدم تفویض برخی اختیارات وزارتخانه‌ها نظیر اختیارات وزارت امور خارجه باشد که ظرف دو ماه آینده کلیه اختیارات این وزارتخانه به استاندار گیلان تفویض شده تا ارتباط ایران با کشورهای عضو اوراسیا در افزایش صادرات و واردات تنظیم شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نوداقتصادی، تاریخ 13 دی  98، کد مطلب: 2126814: www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
نرخ ازدواج و باروری در استان گیلان کم شده که به نظر می‌رسد به دلیل مشکلات معیشتی و اشتغال باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین