پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۵۰۹
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
عضو شورای شهر رشت گفت: چرا باید در شرایطی که مدیران توانمند و تحصیل کرده در رشت حضور دارند از شهرهای دیگر برای پست های مدیریتی شهرداری جذب مدیر کنیم.فاطمه شیرزاد به وضعیت زباله در سراوان اشاره کرد و گفت: انتظار داریم اعتبارات دولتی مربوط به احداث زباله سوز رشت هر چه سریع‌تر اختصاص پیدا کنند.
شعار سال : عضو شورای شهر رشت گفت: چرا باید در شرایطی که مدیران توانمند و تحصیل کرده در رشت حضور دارند از شهرهای دیگر برای پست های مدیریتی شهرداری جذب مدیر کنیم.
 رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر در جلسه کمیسیون بهداشت شورا با اشاره به اینکه موضوع فراخوان مسابقه طرح‌های نوین مهندسی با رویکرد احیا و ساماندهی رودخانه‌های زرجوب، گوهررود و تالاب عینک رشت چند ماهی است که به شهرداری رشت اعلام شده اظهار کرد: نخستین دبیرخانه ساماندهی زرجوب، گوهررود و تالاب عینک رشت با رویکرد احیا و مشارکت متخصصان، افراد صاحب‌نظر و شهروندان راه‌اندازی و به زودی فراخوان مسابقه طرح های نوین مهندسی و نشست های تخصصی در این باره انجام می شود.
فاطمه شیرزاد به وضعیت زباله در سراوان اشاره کرد و گفت: انتظار داریم اعتبارات دولتی مربوط به احداث زباله سوز رشت هر چه سریع‌تر اختصاص پیدا کرده و نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و استاندار گیلان برای تحقق این مهم و ایجاد بستر لازم به منظور جذب سرمایه گذار با حساسیت بیشتری ورود کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه در کنار احداث نیروگاه زباله سوز می‌توانیم به طرح های مهندسی شده انرژی های نوین نیز توجه داشته باشیم افزود: تحقق این مهم نیازمند تعامل و همراهی دیگر دستگاه‌ها است.
 
شیرزاد با اشاره به اینکه تمامی برنامه های مربوط به حوزه خدمات شهری در سال ۹۸ پیش از اجرا با سازمان فرهنگی ورزشی در میان گذاشته شود اظهار کرد:متاسفانه در برخی از محلات شاهد دپوی زباله در سطح کوچه ها هستیم و این اقدام موجب سرازیری شیرآبه در سطح کوچه های شهر و نارضایتی شهروندان شده و شهرداران مناطق پنجگانه رشت و سازمان پسماند باید با نظارت بیشتری به این مهم بپردازند.
 
وی با تاکید بر اینکه به مقوله کاهش و حذف پلاستیک در سال ۹۸ باید توجه بیشتری صورت بگیرد بیان کرد: اجرایی شدن این مهم نیازمند فرهنگ سازی بوده وکیسه های  پارچه ای باید جایگزین پلاستیک در نانوایی ها ، مساجد و غیره  شود.
 
رئیس کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت با انتقاد از عدم اختصاص منابع مالی مناسب به پروژه های زیست محیطی بالاخص در بحث مدیریت پسماند اشاره کرد و ‌گفت: بحث احداث نیروگاه زباله سوز در شهر رشت از وظایف سازمان پسماند بوده و مدیر عامل این سازمان مکلف به پیگیری جذب اعتبارات دولتی و تسریع بخشیدن به اجرای امور مربوطه است.
 
شیرزاد با تاکید به حضور نیروهای متخصص و فنی در کارخانه کودآلی شهرداری رشت گفت: با توجه به نوع فعالیت کارخانه کودآلی باید از حضور نیروهای متخصص و فنی این حوزه در آن مجموعه استفاده شده و از پذیرش نیروهای ناکارآمد و سفارشی در کارخانه کودآلی به طور جدی خودداری شود.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا،تاریخ انتشار:9 اردیبهشت1398،کدخبر: 756431،www.ilna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین